Hoe vaak je vriendje zien?

Ben wel benieuw hoevaak jullie per week je vriendje willen/mogen zien.
Ik mag hem alleen in het weekend zien, waarvan ik vreselijk baal.
Maar heb aan de andere kant zoiets van ben ook wel blij dat ik hem niet elke dag zie.

Nou is de titel erg duidelijk, hoe vaak mogen jullie je vriendje zien?

:couplekiss_man_woman:

Ik weet niet hoe vaak het mag eigenlijk…
Ik ben er iig ieder weekend te slapen en door de weeks kom ik meestal nog een avond langs.
Alleen doordeweeks mag ik daar niet slapen maar verder weet ik het eigenlijk niet…

waarom mag je hem alleen in het weekend zien dan? :open_mouth:

Eerst elke dag doordeweeks, nu ik verhuisd ben zie ik 'm in 't weekend meestal alleen 's avonds want we werken allebei in 't weekend.

Ja, omdat mijn moeder denkt dat ik dan niks meer voor school doe en ik dan lage punten ga halen.
Echt zo irritant!
Het liefste heeft ze dan dat ik gewoon doordeweeks nergens heen ga en alleen maar thuis ben.
Ik mag wel de was doen en alles opvouwen, daarmee heeft ze geen problemen en maakt het haar niks uit of ik wel of geen huiswerk heb.

Bij mij is er gelukkig geen ‘mogen’. Ik beslis zelf wanneer en hoe laat ik hem kan zien. Ik zie hem elke dag

that sucks!

ik zie hem 3 á 4 keer in de week
maargoed, hij kan ook makkelijk
naar mij toekomen i.v.m een auto

Ik zie mijn vriend elke woensdag, soms donderdags en meestal ben ik ook bij hem van vrijdag avond tot zaterdag ochtend, dan ha ik terug naar hem als hij gedaan heeft met werken, en dan blijf ik tot maandag ochtend

willen: elke dag
mogen: er is niemand die het ons kan verbieden
kunnen: ongeveer 2/3 avonden ik de week, omdat we ook ons eigen leven(werk, school, familie, vrienden enz.) hebben

Ik had liever gewild dat ik zelf mocht weten wanneer we elkaar mochten zien, maar dat verbied ons mam allemaal.
We hebben ook niet heel veel mogelijkheden om elkaar doordeweeks te zien inderdaad door school, werk en sporten.
Maar ik zou ook willen dat ik het niet meer hoefde te vragen en dat ik zo kon gaan en staan waar ik zou willen.
Maar ben best wel jaloers op jullie :blush:

Praat er over met je moeder. Je bent 17 zegt je profiel, dan is het tijd voor je moeder om je los te laten. Je kunt toch zelf wel beslissen wanneer je hem wilt zien en wanneer je voor school bezig moet. Op je 17e hoeft je moeder dat soort dingen niet meer voor je te beslissen, over minder dan een jaar ben je nota bene volwassen.

Ik wou een kijken naar je leeftijd en dan zeggen dat je kunt verwachten dat je ouders je dat soort dingen verbieden maar je bent 17, dus dat kan ik niet zeggen.

haha, duurt niet lang meer of ik ben zelfs 18.
Maar daar geeft mijn moeder niet echt veel om, zij denkt zo;
haar huis haar regels.
Heb al zovaak geprobeerd met haar te praten, maar krijg allemaal redenen waarom het niet van haar mag en kan toch niet van haar winnen.

Ik zie hem 2x in de maand!! =O
Maar dat is omdat hij in Nijmegen woont en ik in R’dam.
En het is een hel, ik wil 'm 't liefst elke dag zien<3

Als ik jou was zou ik even goed met mijn moeder praten.
Ik mag mijn vriendje zovaak zien als ik wil mag altijd blijven slapen of hij bij mij. En we zien elkaar best veel gewoon altijd als het uitkomt met school, sport, en andere vrienden (:

[nohtml][b][message=4250860,noline]Bilnaadpiraat schreef op 02 November 2009 @ 16:03[/message]:[/b] haha, duurt niet lang meer of ik ben zelfs 18. Maar daar geeft mijn moeder niet echt veel om, zij denkt zo; haar huis haar regels. Heb al zovaak geprobeerd met haar te praten, maar krijg allemaal redenen waarom het niet van haar mag en kan toch niet van haar winnen.[/nohtml]
Je moet het ook niet zien als wedstrijd. Als je 17 bent laat je je dit soort dingen toch niet verbieden? M'n moeder moest het niet proberen hoor (en nou klink ik vast als een of andere brutale snotaap maar dat valt ontzettend mee). Wat zegt je vader er over dan? En wat nou als je gewoon gaat? Je bent bijna volwassen, je kan toch zelf wel inzien wanneer je met school bezig moet en wanneer je tijd hebt om langs je vriendje te gaan. Het is toch ook jouw probleem als je onvoldoendes haalt, niet je moeders probleem.

Oke, dan is het van mij nog niet een HELL.
Maar vind het gewoon zo KUT dat ik het moet vragen.
En als ik er een nacht heb geslapen en ik kom laat thuis krijg ik meteen zo’n reactie van; Ja kan je er niet blijven wonen?!

haha, als ik dat probeer om gewoon te gaan of om een grote mond te hebben krijg ik echt wel een knal tegen mijn hoofd aan.
En als ik er over door ga krijg je van die verhaaltjes van vroeger, dat zij haar vriendje ook niet elke dag mocht zien.
Ja daar word je ook ziek van als je zulke redenen krijgt om niet je vriendje te mogen zien.

[nohtml][b][message=4250893,noline]Bilnaadpiraat schreef op 02 November 2009 @ 16:12[/message]:[/b] haha, als ik dat probeer om gewoon te gaan of om een grote mond te hebben krijg ik echt wel een knal tegen mijn hoofd aan. En als ik er over door ga krijg je van die verhaaltjes van vroeger, dat zij haar vriendje ook niet elke dag mocht zien. Ja daar word je ook ziek van als je zulke redenen krijgt om niet je vriendje te mogen zien.

[…]
[/nohtml]

Ja dus, zij is boos omdat zij haar vriendje nooit mocht zien dus laat ze jou jouw vriendje ook niet mogen zien (kromme zin)? Dat slaat toch nergens op.
Ga er gewoon op door en blijf er over door zeuren/praten, uiteindelijk zal ze toch in moeten zien dat je volwassen bent en dat ze je niet meer kan controleren. Ze vindt het misschien niet leuk maar je groeit gewoon op, op een gegeven moment kun je geen dingen meer gaan verbieden die nog wel konden toen je misschien 15 was.