Hoe vaak je benen scheren in de winter?

Ik heb een vraagje, in de zomer scheer ik m’n benen wel zo’n 1x per week tenzij ik lange broeken draag. Maar in de winter draag ik álleen maar lange broeken, en ik heb me nu dus al 4 weken niet geschoren. Op zich merk ik er niets van alleen met gym zie je dat ik veel haar heb dus dan verwissel ik m’n kleren snel zonder dat iemand het ziet, verder heb ik er dus geen last van, ik ben van plan om elke maand 1x m’n benen te scheren deze winter en meer niet. Het is niet bepaald ergens voor nodig dus waarom zou ik het doen :stuck_out_tongue:
Maar wat vinden jullie er van?

Zolang niemand lang tegen me benen aan hoeft te kijken laat ik gewoon eeen wintervacht op me benen staan hoor.Je benen drogen heel erg uit vooral in de winter. Dus als niemand het ziet en je irriteert je er zelf niet aan kan je het net zo goedlaten staan. XD

ik scheer ze gewoon niet in de winter tenzij ik een vriendje heb of een rokje ga dragen. neemt te veel tijd in beslag vind ik en niemand die het ziet. ik heb geen gym meer dus daar heb ik lekker geen last van!

Oow ik wil ook geen LO meer xD

In de winter doe ik er niks aan. Niemand ziet het en ik stoor me er niet aan. En in de zomer epileer of hars ik ze en dat hoef ik dan niet zo vaak te doen want ik haat t om mn benen te ontharen

Heeeeeel soms xD wij moeten wel bij gym een korte broek aan,dus doe ik het heel soms anders zou ik het niet doen xD

moet je geen korte broek aan dan bij gym?

ik doe het nu ook maar af en toe, heb toch alleen lange broeken aan, geen vriendje of wat dan ook. en mn haartjes groeien opeens bijna niet en opeens heel licht, dus er is nauwelijks wat te zien.

Gewoon elke keer als ik onder de douche sta, ik heb een vriend dus ja xd En ik irriteer me er ook aan.

Ik scheer m’n benen in de zomer echt om de dag, en in de winter eens per week ofzo…

in de winter scheer ik ze als ik een rokje of kortere broek ga dragen (anders komen al die haren uit mn panty steken :relieved:) en als ik LO heb.
in de zomer bijna iedere dag.

Ik scheer het ook niet vaak. Meestal 1x in de 2 à 4 weken, als ik zin heb en me helemaal fris wil voelen. Bij gym heb ik een lange broek aan en het interesseert me echt niet wat andere mensen van mijn harige benen denken of vinden. Als het nergens voor nodig is moet je het ook niet doen, kost alleen maar tijd en moeite.

In de winter scheer ik het zowat nooit. Maar mijn beenhaartjes vallen niet zo op. En ik ben niet de enige dus met gym heb ik er geen last van. Mn vriendje heeft een heel oerwoud op zn benen. Dus als ik zeg dat ik veel haar op mn benen hebt dan haalt hij altijd zijn been tevoorschijn :’]

In de zomer scheer/hars/epileer ik het zowat wel om de dag.

ik scheer me benen sowieso niet zo heel vaak en in de winter al bjna helemaal niet maar bij mij blijven mijn haartjes nog aardig blond dus daar heb ik wel mssl meeXD

Lekker! Nee dat hoeft bij ons niet :slightly_smiling_face: Ze vragen altijd als we een t-shirt of korte broek aan hebben of we het niet koud hebben, onze leraar heeft zelf altijd 2 truien en een lange broek aan xD

Niet, niemand die het ziet want we mogen tijdens lo gewoon lange broeken aan.

Niet want niemand die het ziet want ik draag toch alleen maar lange broeken in de winter en tijdens LO ook :slightly_smiling_face:

http://BOOcutie.blogspot.com/

we nmoetten bij gym altijd korte broekje aan dus ik scheer ze elke week in de winter. en in de zomer zeker om de 2 dagen

Ik scheer ze echt bar weinig in de winter.
Ik heb geen gym dus daarvoor hoeft het ook niet, ik draag ook weinig rokjes ofzo. En ik zwem niet vaak, dus heel weinig.

Zomer: om de dag/2 dagen
Winter: Eens per 2 weken? Ligt eraan, als ik een vriendje heb zou ik dat wel meer bijhouden, en ook omdat ik gym heb doe ik regelmatig scheren.

uhm ongeveer 1x in de week
en voor ik bij mn vriendje ga slapen ook altijd.