Hoe vaak douchen jullie?

Hoi,

Ik douche me iedere dag, soms als het echt heet is 2x per dag.
In de winter wil ik wel eens een dag overslaan.
Hoe zit dat bij jullie? Douchen jullie je iedere dag of slaan jullie wel eens een dag of 2 dagen over?
En douchen jullie bij voorkeur 's ochtends of 's avonds?

Groetjes Joella

Ik douche om de dag. In de weekenden en vakanties douche ik 's ochtends, in normale schoolweken douche ik 's avonds. Als het winter is of als ik ongesteld ben, douche ik vaak elke dag.

Ik douche om de dag, maar sws de dagen dat ik gesport heb.
Meestal sochtends, behalve met sporten, dan meteen daarna.

Meestal douche ik ook na het werken, vind ik gewoon fijn hahhaa

Ik probeer om elke ochtend te douchen, vooral met dit weer, als ik zo zweterig wakker wordt. bleegh. Maar soms sla ik ook wel eens een dagje over hoor. Probeer mijn haar om de dag te wassen, ik weet dat dat te veel is en vroeger kon ik het ook veel minder doen, maar vind het wel lekker om het zo vaak te wassen :stuck_out_tongue:

Edit: en ik douche trouwens best koud. En dan aan het eind echt ijskoud, heerlijk! :stuck_out_tongue:

Om de dag, elke dag douchen is best wel slecht voor je hoor! Droogt je huid heel erg uit.
Ik heb daarnaast ook een hele droge huid, dus zelfs om de dag douchen kan bij mij nog maar net. En dan lauw water en daarna smeren smeren smeren met bodylotion en creme.

Ik douch elke ochtend, douch nog wel eens savonds met warm weer en ik douch na het werken. Ik word gewoon altijd bezweet wakker en stink dan :stuck_out_tongue:. Betekent niet dat ik ook altijd mijn haren was

Dacht dat ik de enige was die wel eens een dagje douchen overslaat haha

3-4 keer in de week, dus ongeveer om de dag. Iedere dag water op je huid is niet heel goed, spoel je alle gezonde huidvetten eraf

Stink je dan ja? :flushed:

Als het warm is iedere dag, soms wel 2x per dag. In de winter om de dag.

Ik douche elke ochtend, anders voel ik me gewoon niet fris.

…?

Of wilde je zeggen dat jij niet stinkt als je hebt gezweet?

ELKE DAG (ochtend)!
Ik kan echt niet ongedoucht over straat gaan. Ik voel me dan vet smerig. Als het zomer is of ik ben in een warm land dan ga ik er twee keer in.

Ook trouwens extra voor het uitgaan/feestjes. Voel ik me heerlijk 8-]

elke dag, me haar om de dag

iedere dag

Euhm… nee eigenlijk niet… natuurlijk zweet ik ook maar het stinkt nooit.
Zweet op zich stinkt ook niet, alleen als het in aanraking met bacteriën komt

Voor het uitgaan/feestjes douche ik me ook altijd, wel een frisser gevoel

Elke dag en in de zomer meestal twee keer per dag.

Om de dag. En als ik me niet ga douchen, dan was ik me aan de wastafel.