hoe uitdagen zodat ie je zoent

de titel zegt het eigenlijk al, maar ik zou dat graag willen weten want ik weet dus echt niet hoedat moet

gewoon iets van heeel dicht bij gaan staan ofzo?

Eerlijk gezegd, zou ik het echt niet weten. Maar zou je niet liever willen dat hij je zoent omdat hij je wíl zoenen ipv stoer te zijn?

Doen durf of de waarheid spelen :tipping_hand_man:

nee want dan zijn we wel met z’n tweeen maar we durfen allebij niet echt xD

Ik zou van die zoenscenes bestuderen :stuck_out_tongue:

(valt niet bepaald te omschrijven hoe je zoiets doet, lijkt mij ;| meestal gebeuren dat soort dingen vanzelf)

Gewoon kus op de mond geven?
Ik weet niet. :flushed:

[b]flirten?

eerlijk gezegd pak ik nooit iemand op de bek diegene mij;$ maar weetje ik denk dat je niet anders moet gaan doen zodat hij je zoent je moet er alleen voor zorgen dat hij zich van voelt…[/b]

haha dat is wel slim ja xD
ff op youtube kijken haha

haha ja maar dat is best wel raar zomaar uit het niets toch xD

Nee hoor, is niet raar

ga samen film kijken, plaag hem een beetje. zorg dat je boven op hem komt te liggen en ga met je mond heel dicht bij die van hem. dan gebeurt het waarschijnlijk vanzelf.

[i]Bij mij ging dat ook wel vanzelf, maar jongens hebben bijv. eerder de neiging om je te zoenen: als je naar zijn mond kijkt en hem diep in de ogen kijkt. Op je lip bijten (niet hard natuurlijk XD) Daar kan mijn vriend tenminste niet tegen. maar zoals op je lip bijten zijn natuurlijke dingen die de meeste mensen vanzelf doen als ze iemand willen zoenen, is je instinct ofzo whatever.

nouja, als het niet werkt zou k als k jou was gewoon steeds iets dichterbij komen en hem een kus op zijn mond geven, dan gaat derest meestal vanzelf wel.

anyway succes xx [/i]

haha ok

Ik ben ook wel eens de gene die begint met zoenen, ik vind dat namelijk totaal niet eng… maar nu ik er over na denk weet ik helemaal niet hoe ik dat aanpak.
i guess gewoon doen ?

Zoals er van ons verwacht wordt: stilzitten en mooi zijn, maar toch op zéér subtiele en zwoele wijze aangeven dat hij je moet nemen (lichaamstaal en mimiek)! =D

Haha, oh dat vind ik altijd leuk om te doen x]

Als je aan het praten bent en dan ben je zeg maar in discussie, en dan ga je zeg maar gewoon de hele tijd heel dichtbij met je hoofd bij zijn hoofd… x]
Klinkt vaag, maar het is moeilijk uit te leggen, hoedanook, bij mn ex werkte het echt heel goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

dicht bij elkaar gaan staan. diep in zijn ogen kijken en een blik op zijn lippen werpen terwijl je dat doet…
vinden meeste jongens onweerstaanbaar…
maar meestal gaan jongens je vasthouden als je zo dicht bij ze staat toch?
dan komt derest vanzelf?
nooit over nagedacht hoe dat eigenlijk gaat, haha.

nou,
zoiets zou in principe niet écht werken, aangezien hij je óf leuk vindt en niet durft,
of hij het liever niet doet…
daar gaan we sws niet vanuit :stuck_out_tongue:
maar mss moet jij hém zoenen, jongens vinden dat wel leuk hoor, beetje lef
en dan komt het helemaal goed =D

It’ll happen when time’s ready

ik zag het voor me

naar zijn lippen kijken
dan naar zijn ogen
lippen
enz.