Hoi meiden!
Ik heb een superleuke jongen gespot en toevallig zit hij op de school waar ik volgend jaar op overstap. Hij zit in de 4de en ik in de derde.
Ik spotte hem op facebook en hij is single
Maar ik kan nogal verlegen zijn, dus wie heeft goede tips om een jongen zijn aandacht te trekken en een beetje te flirten?
ik hoor het graag !
liefs
Dat hij op facebook aangeeft dat hij single is wilt nog niet zeggen dat dat echt zo is .
Je kan natuurlijk gewoon je shirt uit doen.
ahem sorry :’)
Ga eens bij hem in de buurt zitten ofzo, probeer oogcontact te maken of doe je shirt uit
jezus ik ben zo flauw, sorry :’)
idd oogcontact. ik zou vooral je shirt aan houden whaha
en dan een keer met hem praten ookal vind je het eng, je hebt niets te verliezen toch? en dan fb toevoegen kletsen, nmr enzo
ojaa jongens vinden verlegen meisjes vaak schattig dus laat dat ook gewoon merken, dan denkt ie ook minder snel dat je afstandelijk bent en durft hij eerder de eerste stap te zetten. ik ben zelf niet echt verlegen dus ik weet niet zo goed hoe je dat moet laten merken
‘Perongeluk’ tegen aan hem aan lopen.
Ik heb hier een keer met een vriendin aan klein experimentje mee gedaan in de stad en op school. 70% van de jongens ging een praatje met me aan en van de meesten kreeg ik het nummer. :’)
Hahaha, als ik dat zou proberen, zouden ze mij omver stoten en krijg ik alleen maar blauwe plekken van ze ^ awesome experiment
Ik zou hem een berichtje sturen over iets vrij simpels waar jullie raakvlakken mee hebben. Je kan hem bijvoorbeeld een berichtje sturen met de vraag hoe zijn school is?
Haha dit moet ik ook eens gaan doen.
Misschien ken je vrienden van hem? Zo ja, ga meer met hun om. Zo kan je sneller in aanraking met hem komen en kunnen zijn vrienden misschien een goed woordje voor je doen
Ik weet zelf ook niet wat ik moet doen mijn eerste waar ik verliefd op was was ongeveer 5 jaar geleden en daar ben ik heel open mee geweest en heb hem verteld over mijn gevoelens maar omdat wij vrienden waren vatte hij het goed op
Mijn 2de was 3 jaar geleden daar ben ik gewoon heel lief tegen geweest we whatsappte heel vaak maar onze gespreken waren gewoon net als goeie vrienden we lachte veel maar dus geen flow en uit eindelijk had ik geen zin meer erin dus ben ik onze contact gestopt
En nu ben ik weer verliefd maar daar heb ik heel vaak oogcontact mee en ik lach vaak naar hem dusjaa je leert van je oude fouten…
Haha, die ga ik zeker onthouden! ;p
Als ik dat doe, zou ik reeks scheldwoorden achter elkaar krijgen en een harde stoot tegen mijn schouder :’)
Ik kan heel veel onserieuze dingen gaan bedenken, maar daar heb je dus niks aan.
Praatje met hem gaan maken guess? Even naar hem toelopen,‘hee leuk tshirt heb je aan’ (jajaja meest lame ass openingszin ooit)