Hoe trek je best een panty aan?

Hoe trekken jullie een dunne panty aan zodat je geen ladders maakt?
Telkens ik een dunne panty wil aandoen maak ik gegarandeerd een ladder. :rage:

En heeft ook iemand tips om ladders te vermijden tijdens het dragen?

Voet erin, over je been heen trekken :'D

Whaha, best wel erg dat je geen panty aan kan doen. Maar ik zal je helpen :slightly_smiling_face:

Stop je hand in de panty, tot aan de voet. Dan stop je je voet erin, en trek je hem naar boven.

Hihi grappige vraag sorry :stuck_out_tongue:

Ik rol hem altijd op tot de teen zegmaar, dan ga ik zitten en stop mijn voet erin en dan trek ik hem voorzichtig omhoog en daarna doe ik het andere been.

En tips voor ladders vermijden heb ik niet echt, proberen om niet te veel te bewegen en zorgen dat je met de benen zo min mogelijk ergens tegen aan stoot? :stuck_out_tongue:

ik “rol” hem altijd op, steek dan mn tenen er in, en dan rustig omhoog trekken, zorgen dat beide benen gelijk op gaan. En om hem verder om hoog te trekken, even aan je vingers likken en met meerdere vinger vastpakken. En dan ook niet met je topjes/randjes van je nagels, maar met een breder stuk van je vingers

o mijn god -.-

ik gebruik altijd speciale panty-handschoentjes. Die kan je kopen bij de bijenkorf. Dan heb je nooit meer last van ladders. Heel handig!

oprollen zodat de twee pijpen als rondjes in je handen liggen, dan je ene voet/tenen erin en rustig over je been terug rollen (als je het goed doet, is het nog eens onwijs sexy ook’) en dan je andere voet/tenen erin en dan die pantypijp over je been rollen!

maar zoals pinklieve het zegt kan ook, net wat je fijner vindt!

misschien is de panty wel te klein, dat er daarom snel een ladder inkomt? ;p
zou kunnen toch.

Denk het niet. Achteraan op het doosje kon je de maat kiezen volgens je lengte en gewicht. Heb een M (medium)

De panty oprollen, je voet goed erin steken en dan langzaam de panty naar boven trekken.

haha ja idd :pensive: doe ik ook gewoon altijd…rare vraag xD

Voordat je 'm aandoet haarlak er op spuiten en even laten drogen! hihi het helpt igg wel bij mij

dat heb ik nou ook altijd, en ik ben altijd te lui om hem op te rollen :grinning_face_with_smiling_eyes:

precies :stuck_out_tongue:

Ik steek mijn hand erin, tot aan het uiteinde, en stop dan mijn voet er voorzichtig in. En daarna, tja, omhoogtrekken :stuck_out_tongue: *voorzichtig*

zo doe ik het ook

gewoon zo ja
en altijd een potje nagellak (topcoat) meenemen in je tas :slightly_smiling_face: (tenzij je die niet bij hebt) als je dan een los draadje ziet of als je ziet dat er een ladder begint gewoon wat nagelak op smeren en eromheen ook een beetje et voila (:

Zo doe ik het ook altijd =]
En zorg ervoor dat je geen haakjes aan je hand/teennagels hebt, anders haal je ze ook kapot.

:grinning_face_with_smiling_eyes: