Hoe trek ik zijn aandacht

Haaii!
Kheb dus al een tijdje een oogje op een jongen uit mn klas, en nu we ook nog ns voor een vak moeten samenwerken (toeval?!) begin ik m steeds leuker te vinden! Ik ben alleen een enorme schijterd en hij gaat ook helemaal niet om met mensen waar ik mee omga. Nou zou dat natuurlijk niet moeten uitmaken maar toch xD
Alleen ik merk wel dat ie naar me kykt, maar mijn sceptische gedachtes zeggen dan weer dat dat vast toeval is en dat ie naar iedereen kykt :pensive:
Ik wil zooo graag tegen m praten op msn ofzo, of gewoon hoi zeggen, maar kheb de moed niet en ben zó onzker dak denk dat ie me toch niets vind. Ik heb wel eerder een relatie gehad maar dat eindigde heel slecht, dus nu wilk 't ook gewoon goed doen :grinning:
Please help ^^

xoxo

Sorry, kan je niet helpen.
Zit namelijk in dezelfde soort situatie, alleen zit ik niet bij hem in de klas, en… nouja, spreek ik hem eigenlijk nooit X’D
Ben weer 's verliefd op het beeld dat ik van die jongen heb ¬¬
Heb ik altijd X’D

Jongens vallen op zelfverzekerde meisjes.
Laat jouw onzekere kant voor een keertje gewoon vallen en gooi je charmes in de strijd.
Is jouw sterke kant jouw mooie ogen? Kijk hem dan gewoon even ietsje indringender dan anders aan (niet te overdreven natuurlijk, blijf subtiel). Heb je een lekker kontje, shake it!
haha, wees creatief.
Maar verbaas hem ook af en toe met jouw slimme opmerkingen. Je vertelde over een opdracht die jullie samen maken. Zoek van te voren wat dingetjes op en zeg wat interessante dingetjes…
Kortom: maak indruk, zorg dat hij je ziet staan als zijn aanstaande vriendin, niet slechts als een teamgenootje :wink:
succes (ik ben best benieuwd naar de vorderingen haha!)

wat bij mij heel erg heeft geholpen;

• eerst flirten & kloten (veel met hem omgaan op school enzo)
  • dan hem negeren. (niet heel echt negeren maar gewoon niet flirten meer enzo)
  • dan komt hij naar jou toe.
  • wil hij flirten met jou, ga er op in.

anders loop je teveel achter hem aan en dat moet niet…

maarja. ik weet niet of je hier iets aan hebt ^^

Ja precies :slightly_smiling_face:
Flirting meets hard-to-get

Zelfs met mn 17.5 jaar vind ik t nog moeilijk om dan te flirten xD
T is by mn vorige vriend wel gelukt, dus wie weet, maar we hadden toen dezelfde vrienden, en nu natuurlijk helemaal niet [a]
maar iig bedankt! Ik ga mn best doen en laat t wel weer weten :’)

xoxo

ha ja ben 18jaar en maar 2keer verliefd geweest
1ste keer was ik <3 op een jongen 3jaar mr ik kende hem niet ik maakte zelf een beeld van hem, kwas enkel <3 op zijn uiterlijk zeg maar
2de keer zit ik nu al 5de maand mee in, mr hij is raar en kheb geen vat op hem ook al ken ik hem wel deze keer, de ene moment lijkt hij me leuk te vinde en de volgende niet
kdenk dan bij mezelf ‘he just not into you’
:no_good_woman:
:four_leaf_clover:

Nouuuu er zit een beeetje vooruitgang in hoor :’)
Oogcontact volop, dat is echt grappig xD
Inmiddels niet meer samenwerken, maar toch nog aardig
leuke gesprekken, hoooop zo dat t meer wordt dan dat xD
Nog tips voor subtiele dingetjes op school ofzo? :stuck_out_tongue:

lovexx

Gewooon lekker sociaal doen :grinning:
Zit ie bij je in de klas? Trek dan ns een gek gezicht ofzo naar m als ie naar je kijkt… maar dan geen vies gezicht he:p
Gewoon… maak m aan t lachen :wink: En dan denkt ie na school nog wel aan je:D
haha ik weet niet of je er iets aan hebt… maarja

IK HEB PRECIES HETZELFDE!
Nouja, behalve dan dat we samen moeten werken :stuck_out_tongue:
maar heb wele en oogje op hem, en hij kijkt ook best vaak enzo en ik weet niet ik heb het idee dat ie zich een beetje ongemakkelijk voelt ofzo :stuck_out_tongue:
Aan zn gedrag te zien haha :stuck_out_tongue:
En hij stottert ook en krijgt best snel een rood hoofd, vet schattig (L)
Maar goed, ik wil ook ff indruk maken!
Ik ga hem inpakken bij het volgende schoolfeest!! Het MOET gewoon! Ja toch?!
Maar goed, ik kan je niet helpen helaas!..

Succes ermee! :wink:

XXXXXXXXXXXX

HAHAHA ooo vet grappig!
jaaa ik wil dus ook heeeel graag steeds zn aandacht trekken enzo, maarja het moet ook weer niet te opvallend worden.
ons schoolfeest is net geweest en toen was hij er niet, dus dat is jammer!!
hij heeft al wel 1x gesmst, maar dat ging over school, maar daarachter kwam wel zo: slaap lekker, echt veeeeet lief ^^ Ik smolt haahah.
en hij kijkt ook, en dan snel weer wegkijken, maarja of dat is omdat ie me
wel ziet weet ik niet.

Khoop dat het bij jou lukt! hou me maar op de hoogte!

lieeeefs

als je voor hem staat je shirt omhoog.
wedden dat je dan z’n aandacht hebt.
x]

10 things i hate about you

hahaha jaa xD ga ik doen morgen, gelijk, 100% zeker!

xD

ik heb echt hetzelfde!
ik had er eigenlijk nooit bij nagedacht dat ik hem leuk vond op die manier zeg maar. Tot we samen een muziek project moesten doen, en hij stond daar zo heel sexy met zijn gitaar. En toen dacht ik: eeeeeeeeey, hij is eigenlijk best lekker!
En nu krijg ik hem dus niet meer uit mijn hooofd! Hij zit ook bij mij in de klas, maar gaat ook met hele andere mensen om dan ik!
ik ga morgen proberen te flirten.:stuck_out_tongue: hahah, ik ben echt bang dat het mislukt en dat hij denkt: wtf doet zij nou weer…

hahah, nog best goeie topic dit dan xD heeeel veel mensen hebben dit dus, nice dat we elkaar kunnen ‘helpen xD’
maaarja heb ik ook, hele andere vrienden enzoo… en dan heb ik echt zoiets van: Wat moet ik hier nou mee! Want ik vin m echt leuk gewoon nu, kryg m ook niet meer uit mn hoofd enzo maar ik denk echt van; hij zal wel denk xD
jij ooooook al succes,
over paar weken/maande/jaren zitten wij hier allemaal met vriend! *hoopthoopt*

xx

begin een msn gesprek eens met een serieuze vraag over school ofzo. En ga dan over op een onzin onderwerp:D
en kom daar dan een paar dagen later op terug enzo…
Als je iig via msn zijn aandacht wil(A)

haha, nou ik ben gister dus heel de dag met hem en zijn vrienden geweest voor het muziek project:P maar hij is echt geen prater, ik zat allemaal dingen te verzinnen enzo om over te praten maar het loopt zo moeizaam…
haha, volgende week zie ik hem heel de weeek niet:(

ik zou idd gewoon op msn tegen hem praten (heb je zijn msn niet? geen probleem, check op z’n hyves bij profiel. 9 van de 10 keer staat het daar ). Zeg gewoon iets van “heb jij dat proefwerk ook zo verknald?” of, als je durft (ik zou denk ik niet durven) ; “omg, k heb hier 2 kaartjes liggen van de bios en wil “naam van film” zo graag zien, maar iedere keer als die draai kan niemand…” Ik denk dat het je wel lukt hoor :wink:

xXx

?