Hoe trek ik zijn aandacht?

Hoezo kun je niet weer tegen hem beginnen te praten dan? Ik zou gewoon op hem afstappen. En denk je dat hij jou überhaupt wel leuk vind als hij in dat jaar zelf geen contact heeft gezocht toen jij niet durfde? ;o

Oogcontact, sms’en zodat hij weet dat je naar 'm kijkt, met 'm dansen als je de ballen hebt?

als je hem eerst ook wel eens sprak snap ik niet wat het probleem is. je kan toch gewoon naar hem toe gaan en vrolijk hoi zeggen en dan vragen hoe het gaat enzo. als hij stom reageert weet je genoeg en ga je gewoon weer vrolijk met je vriendinnen praten en als hij aardig doet nou dan is er een begin toch :grinning:

Bedankt voor jullie reacties, heeft me wel wat meer geholpen! (L)

Kansloos dat je nu al je posts gaat verwijderen?

Ik ben gewoon bang dat ik herkend word, hoezo is dat nou weer kansloos?
Ik ben geholpen en ben blij met alle lieve help, maar ik ben gewoon bang dat iemand mij op de een of andere manier herkent.
Ik vind het het kansloos dat jij zo’n reactie post.

Je hebt maar 20 berichten, dus ik denk dat niemand je herkent! Maar oké einde topic

Tip is misschien om je echte naam op girlscene te veranderen, want met die naam zijn al je posts te vinden.
Als je zoekt op Rose vind je misschien jouw posts. Maar verder kun je heus hier berichten plaatsen, echt niemand die je ineens herkent.