hoe trek ik zijn aandacht?

hee meiden,

er zit al een tijdje een jongen op mijn school die ik wel leuk vind.
enige probleem; hij is wel echt populair en ik niet, en hij kent veel mensen en gaat fuiven en zo en dat ben ik dus totaal niet enzo, beetje tegenpolen.
Nu hebben we sinds dit jaar wel voor een vak samen les (iets gemeenschappelijks, yes c:)
het is niet dat we elkaar volledig vreemd zijn want we weten wel wat van elkaar algemeen en we praten af en toe ook wel, hij is wel net als ik geïnteresseerd in tekenen (hij eerder in van die grafiti dingen)
maar hij is echt wel out-of-my-league denk ik :frowning_face:
hou zouden jullie het aanpakken als jullie in mijn plaats waren?
zijn er dingen die ik kan doen waardoor hij mij - als hij interesse heeft - leuker zou kunnen gaan vinden en zo?

x

Praat met hem over de dingen die jullie gemeen hebben, zo kom je een beetje met hem in gesprek en kom je nog meer over hem te weten. Ga misschien dichter bij hem zitten in de les, zodat je dan ook met hem kan praten. Gewoon zorgen dat jullie elkaar wat beter leren kennen :slightly_smiling_face:

Als je niet durft om naast hem te gaan zitten, ga voor of achter hem zitten en vraag heel random tijdens de les iets aan hem om jou iets uit te leggen, begin vervolgens met hallo zeggen in de gang tegen hem en dat zal dan steeds verder gaan tot een gesprekje, en toon vooral intresse in hem ook in wat jullie niet gemeenschappelijk hebben,hij zal het leuk vinden om te praten over zijn hobby’s en dergelijke.