Hoe tijd voor elkaar vrij maken

Hallo,

Ik en mijn vriend zijn nu zo’n 1,5 jaar bij elkaar en zijn nog steeds super verliefd!
Maar nou gaat hij vanaf 1 september stage lopen (van half 9 tot 5) wat dus betekend dat ik hem heel erg weinig ga zien.
Dat vind ik absoluut verschrikkelijk, omdat ik weet dat ik zelf wel tijd heb… (ik ben ook wel druk, zo heb ik op;
maandag, woensdag en soms dinsdag geen tijd, maar de rest van de dagen wel)

Nou mag ik niet zo vaak bij mijn vriend logeren (ben in maart 15 geworden) dus vaak bij elkaar blijven slapen om elkaar meer te zien is geen oplossing. Wel willen we proberen om er met mijn ouders over te praten.

Hij woont ook sinds kort in een studentenhuis, dus ik dacht misschien moeten we ook gewoon de normaalste dingen met elkaar doen zoals boodschappen halen?

Mijn vraag was nu; weten jullie oplossingen/ of dingen die je kan doen om zo veel mogelijk tijd voor elkaar te creeën?

Alvast bedankt! A.

niemand die wat weet ?:frowning_face:

Probeer 1 of meerdere dagen of uren in de week vast te zetten dat je elkaar ziet.
Het makkelijkst is als je elke keer dezelfde dag of tijd doet.
Probeer dingen te doen die je moet doen terwijl hij ook bezig is…
succes!

Maar exact een datum elke x prikken is ook niet leuk…
Maar die laatste is wel handig. :slightly_smiling_face:

Mijn vriend zegt wel dat stage zijn eerste prioriteit heeft straks…
Wat ik natuurlijk wel begrijp, het is zijn toekomst…
Maar toch vin dik het rot om op de 2e plaats te komen. :blush:

Niet leuk, maar wel erg makkelijk!
Gewoon als iemand vraagt, wat doe je donderdagavond? Jaa, ik ga naar mijn vriendje toe. Geen gedoe of hij wel kan enzo.

Ik weet niet hoor… maar de dag bestaat ook nog uit avonden? Jullie kunnen na zijn stage toch samen gaan eten & thuis gezellig doen of naar de bios o.i.d.?
En normaal zit je ook overdag op school, dus of het stage is of school, in mijn ogen maakt het niet zoveel verschil.

Je hebt de avonden nog & de weekenden, dus dan is er tijd genoeg om af te spreken toch?

Na zijn stage moet hij daar ook nog veel voor doen, dus dat kost ook nog eens tijd.
Maar ik denk dat we ook gewoon boodschappen enzo voor hem samen moeten doen…

en ik heb ook niet elke avond tijd…