Hoe tegen een jongen te zeggen dat je hem leukt vind, op een schoolfeest.

Hallo allemaal,

aankomende week hebben wij op school het kerstgala. Op mijn school zijn dan gewoon alle klassen er (dus de 1e t/m de 6e). Nu is er een jongen uit mijn klas die ik al sinds het begin van dit jaar leuk vindt, ik wil hem graag op het schoolfeest duidelijk maken dat ik heb leukt vind, iemand tips??

Xoxo

Vraag hem om te dansen?

Makkelijkste manier inderdaad.

Doe een t-shirt aan met daarop: *naam* ik vind je leuk, wil je verkering met me? ofzo

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-hoeraakikmethemaandepraattopic-257480.25.html

met hem dansen (: dan komt het vanzelf wel lijkt me.

Dit moet je doen!
Moet je wel lef voor hebben trouwens, maar een super leuk idee.

Tijdens het schuifelen een papiertje in zijn hand geven met erop: Ik vind je leuk<3 ?

Uhmm… ik had al allemaal plannetjes bedacht voor kerstgala bij ons op school, gaat mn crush niet :frowning_face:. Maar ik zou eerst gewoon een simpel gesprekje aangaan, zorgen dat jullie alleen staan en dan rustig hints geven. Denk je dat hij jou leuk vind?

‘Hey, uh, ik vind je leuk.’

Leuk zeggen ipv leuk :stuck_out_tongue:
Ik zou 1 van de bovenstaande dingen doen, met name gewoon aan de praat proberen te raken.

Dat briefje is wel een leuk idee, of inderdaad dat dansen, maar ik zou niet op hem afstappen en zeggen ik vind je leuk, en ik zou het niet doen als hij met z’n vrienden is, hij reageert sowieso anders dan als hij alleen is. :wink:

Tijdens het dansen.

Thanks a lot girls!

Ik ben altijd jaloers op mensen die dit kunnen, als ik het probeer gaat het altijd van: ‘Hee, ik eh, eh ja, HOUD JIJ OOK VAN FIETSEN?’ :’)

Haha, ik ben er ook niet goed in hoor. Maar dat van dat briefje vind ik wel een goede!

‘Hoi, wil jij verkering met mij?’

Ik zou iets zeggen van “hahah jij bent echt leuk!” Alsof je hem iets dagelijks vertelt.

Hahaha, ja dit heb ik ook altijd in het begin.
Maar inderdaad gewoon een gesprek met hem beginnen, af en toe aanraken etc. (:

Ben ik de enige die niet het verschil ziet tussen leuk en leuk? :’)