Hoe te dragen, turkoois/mintgroen rokje??

Vandaag heb ik dit rokje gekocht…
Maar ik heb geen idee waarop ik dit kan dragen… Hieronder een paar voorbeelden:
Spijkerbroek (soort jegging), een zwarte legging, een witte legging (ik weet voor velen een no-go maar het maakt het zo vrolijk)! en dan… wat voor schoenen? (laarsjes op de foto) sandaaltjes? cowboylaarzen (echte), sneakers (??) ik heb geen ballerina’s… En wat erboven te dragen? Ook belangrijk…
PLEASE HELP! Thanks

ik zou er niks onder doen en als schoenen dan slipper(tje)s of ballerina’s. Erboven weet ik niet zo

ik zou er niks onder aandoen van de zomer, ik vind met iets eronder echt heel erg lelijk, sorry. En vooral die witte leggings vind ik echt walgelijk. Daarboven kun je het van de zomer misschien met een wit topje dragen?

Eerlijk gezegd zou ik het rokje sowieso niet aandoen, en al helemaal niet met een legging

Gewoon met niks er onder en een wit shirt.

Hoort dit niet bij Mix&Match met miskopen?
However, ik zou er niets onder aan doen en dan ballerina’s en een wit shirt zonder mouwen, hoewel ik het rokje zelf waarschijnlijk niet eens gekocht zou hebben.

Absoluut niets eronder (qua broek en witte legging). Dat is iets voor jaaáren geleden. Als jij het mooi vindt, zeker doen, maar ik (en anderen) walgen er echt van haha. Met een zwarte (of huidskleurige panty) gaat het wel prima. Gewoon een leuk zwart/bruin/wit topje erboven en schoenen die daarmee matchen.

Sorry maar jullie hoeven toch niet perse te gaan benoemen dat jullie ht geen leuk rokje vinden, daar vraagt ze toch niet naar

Misschien kan een panty nog maar anders… draag er niks onder. Vind het echt niet mooi, sorry. En qua schoenen, zou ik als ik jou was toch een paar ballerina’s scoren en anders sandaaltjes/ hakken eronder te doen. Die laarsjes vind ik er persoonlijk niet onder staan.

Als je er perse iets eronder wilt doen doe dan die zwarte legging/panty maar asjeblieft niet die witte legging of jeans. Sorry no sorry

En bovendien vind ik het rokje wel leuk hoor, gewoon aandoen!

Ik vraag inderdaad niet of je het rokje wel of niet wilde kopen… Maar ik vind het nogal té kort om aan te doen naar school, op de trap o.i.d. kijkt iedereen zo onder je rokje!

Het is sowieso geen miskoop… Dus weet niet of je nou oordeelt over mijn kleding keuze dat het een miskoop is…

Dit topic hoort bij mix&match met miskopen.

verder, draag er alsjeblieft geen tregging, legging, of witte legging onder, (of niks, want hij is niet zo enorm kort hoor…), sorry, maar dat vind ik echt afschuwelijk. Gewoon een dunne panty met sandalen of ballerina’s kan makkelijk

Zo bedoel ik het niet, maar dat subforum is speciaal voor advies hoe iets te combineren, miskoop of niet.

Ah oke… nja heb besloten (mede door andere redenen) 'm terug te brengen