Hoe te combineren?

Hay,

Ik heb vanmiddag een superleuk grijs jurkje gekocht. Ik kon hem niet laten hangen wantik vind hem echt superleuk! Hij is bij de nek iets geplooit, iets wijd uitlopend en hij heeft een strik op de achterkant. Hij is lichtgrijs en van vero moda.
Alleen nu ik thuis gekomen ben merk ik dat hij wat lastig te combineren is. Ik heb een paar pumps, grijs/bruine laarzen (beetje vreemde kleur, zit er net tussenin) en rode en blauwe allstars (maar die trek ik echt niet onder een jurk aan.) verder heb ik alleen een zwarte legging. Ja, ik heb ook wel een grijze maar dat vindt ik niet staan en die is net te kort waardoor ik hem alleen aan kan met mijn laarzen eronder. Ik dacht zelf aan de zwarte legging met pumps, een zwarte tailleriem en dan een rood vestje van de H&M erover. Ohja, de pumps zijn trouwens ook zwart. Misschien iemand suggesties voor een ander setje? Of tips hoe het leuker staat? Ik zal zo even kijken of ik een foto kan maken.

Alvast bedankt!
x Marieke

upje?

Foto is veel handiger

de zwarte legging en de pumps
maar dat rood vest lijkt me raar (maarja ik weet niet wet voor vest het is en kan me bij de jurk ook niet veel voorstellen) maar dan zou’k eerder een rode tas erbij meenemen ofzo :stuck_out_tongue:
foto is altijd handig ja ^^
x

Ik wacht op de foto ^^

foto is handiger om te oordelen! ik heb alleen mn twijfels over rood maar dat moet ik op je foto zien

http://img255.imageshack.us/img255/2659/fotos0041.th.jpg

Ik dacht zelf juist dat het met rood wat minder saai zou worden. Ik heb niet echt een tassenverzameling & de meeste zijn zwart. Behalve mijn schooltas. Maar dat is zo’n huge allstar schoudertas.

& ofcourse met niet met deze beautiful sokken (paardrijsokken, die zijn lekker warm haha) maar met pumps. Ik kon ze zo snel niet vinden dus nouja.

okee als ik het zo op de foto zie vind ik het er juist erg leuk uitzien met rood! ik zou het zo dragen ja