Hoe te combineren?

http://i54.tinypic.com/vr4jrc.jpg

Wat vinden jullie van deze broek?
Ik had hem gisteren gekocht maar ga nu twijfelen of ik hem wel echt leuk vind.
Zelf dacht ik aan een creme shirtje met een witte blazer en dan mijn creme all stars eronder?
xx

uppp

D: zo’n soort broek wil ik ook kopen.
Ik zou voor colorblocking gaan, met een felgroene/gele/blauw afzakshirtje met een zwart hemdje eronder.

Ik heb er zelf een knal rode en die combineer ik vaak met een zwart hempje of shirtje en een wat rommelige losse blazer en dan zwarte schoentjes. Dat colorblocking is leuk bij celebs maar als ik dat naar school aantrek denk ik dat ik nogal gestoord lijk.

^mee eens

Ik vind colorblocking niet tof :'D Ik zou er een zwart shirtje ofzo boven doen, desnoods wit met een zwart vestje.

Zwart, wit, grijs en bruin passen overal wel bij dus je kunt sowieso daar iets mee proberen. En anders moet je eens experimenteren met welke kleuren mooi bij rood staan. Bepaalde tinten groen vind ik erg mooi, blauw ook en doe eens gek oranje.

Ik vind crême en wit niet mooi bij elkaar, dus dan zou ik al niet doen.

Nee niet zwart jongenssssss haha !
Ik zou gaan voor wit, grijs, creme en donkerblauw (ligt eraan eigenlijk!)
Gewoon een leuk shirtje (met een printje/streepjes) en een witte blazer is inderdaad leuk! Of een wit shirt met een beige/grijze blazer.
Leuke broek hoor, maar ik zou wel een riempje erop doen en het shirtje nonchalant ín de broek stoppen, als dat gaat (zitten er überhaupt van die riem dingen aan?)

Donkerblauw is wel mooi ja, dan krijg je een soort marine look. :’)

Jaaa er zitten van die riem dingen aan hoor haha!
Ben er wel erg blij mee, heb nu een wit shirtje met knoopjes en een witte blazer, iedereen vond het erg leuk staan!
Ik heb ook een blauwe marine kleur blazer dus die kan ik ook aan doen met een wit hempje/shirtje.
Ik kan alleen echt noooooit leuke witte shirtjes vinden… iemand inspiratie?

Wiite of grijze sneakers,
wit topje met een subtiel printje en dan een wit of zwart vestje/cardigan erover (:

Ik bedoel Camel, ik heb ook camel all stars. Maar kwam even niet op het woord haha!!
Ik vind camel en wit wel leuk staan samen.

met zwart of wit zou ik hem aandoen.

ik vind hem zelf niet mooi maar dat is puur vanwege die vorm…

Met een blauw/wit gestreept shirtje en blauwe blazer? :grinning: