Hoe te combineren?

Het is geen miskoop ofzoiets (: Maar ik weet niet hoe 'k 't moet combineren. Ik heb geen basicdingen (op een paars en wit shirt na) alleen dingen met 'n print of lange shirtjes. En 'k heb geen idee hoe 'k 't moet combineren. Help (:

http://i34.tinypic.com/160s8ld.jpg

oh. Het gaat om 't vest.

up

doe het witte shirtje eronder en een spijkerbroek, een paar armbanden en kettingen, oorbellen, leuke schoenen en voila:)

je kunt oook als je dat hebt een lang shirt eronder doen en dan een legging :wink: is ook leuk!

Hier hebben we het Mix&match topic voor …

Daar staat tie toch ook in ?

Ow haha , ik zie het. Excuses :kissing:

Met een leuk rokje, en shirtje of hemdje.
En een panty eronder, wedges en klaar :wink:

Dit hele subforum is voor mix en match-topics bedoelt, dus dit topic heeft alle rech tom te bestaan.

Sjongejonge, rustig he jij?

ik zou er gewoon een leuk effen shirtje onder doen, met een jegging/skinny en dan een dun riempje om je taille zodat je vest nog enigzins zit.
en anders met een legging en een longshirt.

Als je een wit shirtje hebt met print, kan je dit vestje er toch makkelijk overheen doen? En je kan er ook wel een lang shirtje onder doen, maar niet met een legging want dat lijkt me echt niet mooi. Met een panty ofzo. (:

Anders koop je een wit hemdje met zo’n heel klein randje kant bovenaan. Gewoon van de H&M die zijn niet zo duur! En dan zo’n lange ketting met van die ‘bedels’ eraan. En dan een donkere skinny jeans. En als het dan nog te saai/basic is kan je er nog zo’n dun riempje bij aan doen in dezelfde kleur als de ketting.

Dat wat degene boven me zegt. :wink:

behalve wedges heeft niemand iets over schoenen gezegd:P

ik heb ook zo een vest, en inderdaad wat iedereen zegt
vind ik eeen wit shirt met een donkere skinny wel een puik plan:P
maar wat voor schoenen in hemelsnaam
(ik hou niet zo van wedges:$)

xx

ik vind dat wat het model er onder aan heeft overigens echt spuug lelijk:P