hoe te combineren: UGGS

http://www.uggboots-aus.com/images/UGG%20Bailey%20Button%205803%20Sand-00.jpg

nog een foto:

http://img.diytrade.com/cdimg/867704/10905768/0/1256866410/Women_s_Bailey_Button_Uggs_Sand_5803.jpg

hoi!
nou ik weet wel dat de meningen heeeel erg verdeeld zijn, van super lelijke sloffen tot super cute schoenen!
oke ik heb dus maar besloten dat ik ze heel erg leuk vind :stuck_out_tongue:
en binnnekort krijg(wel zelf betaald ^^) ik dus de Bailey button in de kleur Sand
nou ben ik wel benieuw hoe jullie dit zouden combineren, of je het nou wel of niet leuk vind :stuck_out_tongue:

en nog even over de uggs opzich,
mode is vaak een kwestie van smaak? ik bedoel, je vindt het mooi of je houd er absoluut niet van, sommigen vinden poncho’s toch ook mooi en sommigen helemaal niet? en sommige mensen vinden allstar schoenen niet mooi en velen ook weer wel?
dat zal altijd wel zo blijven…laten we daar duidelijk over zijn =)

Deze vind ik wel leuk, alleen de voeten lijken erg groot! :astonished:
Maar het kan sowieso gewoon met een spijkerbroek, licht shirtje.
Je kan ze zo ongeveer wel met alles combineren toch?

ja dat vond ik daar ook, maar bij de echte foto valt het wel mee!
volgensmij kan het wel bij heel veel, zou het ook bij een mailot/legging met deze:
http://www.girlscene.nl/images/library/28/f0/40/01/3_c3018e16398f1a43ee7f7a62ce0ec9614901ba3b.jpg

kunnen?

Uhm, is het niet beetje laat btw daarvoor, haha.
Maar ik zou deze uggs in ieder geval met een strakke broek combineren, ze passen eigenlijk wel overal bij qua shirtjes. Maar als je een wijde broek, en die uggs zijn ook wijd, krijg je wijd wijd en dat vind ik niet mooi, haha.

uhm jaa, maar ik ben zuinig op mijn schoenen, dus verzorg ze goed,dan gaan ze ook nog wel een paar winters mee!, en voor de lekker lente/zomeravond kan je ze ook nog heerlijk dragen! (de kleur is ook wel zomers !)
en met blote voeten kan je er ook goed in heb ik gelezen :stuck_out_tongue: dan vetileert het juist wer

Ohja, op die foto valt het wel mee! :slightly_smiling_face:
Bij dat blousje / jurkje staat het denk ik wel leeuk!

okee, ik heb ook nog een lichte blouse van vero moda, zou er ook wel bij staan denk ik ^^ dat wordt combineren voor de spiegel…:stuck_out_tongue:
:astonished:

die staan bij alles leuk hoor. ;p

Uggs kunnen denk ik overal wel bij. ^____^

ik heb alleen wel een filmpje gezien op youtube waarin in een vrouw een heel verhaal wauwelde, dat uggs abosluut niet kunnen bij zomerse kleding, zoals jurkjes,blousjes,badpakken, en ook niet bij van die trainingsbroeken/sweatbroeken/pyjamabroeken…

:stuck_out_tongue:

Nouja… niet in de zomer. Maar verder… kan best bij alles :slightly_smiling_face:

Dat kan ik begrijpen :’)
Als je ze goed combineert vind ik ze best leuk!

zandkleurig vestje met bruin jurkje, armbandjes, beetje boho stijl (:

oehh boho, goed idee, vindt ik wel een mooie stijl :slightly_smiling_face:

hahaha ik vind uggs bij alles leuk staan
serious… ik heb ze elke dag aan! ik heb
wel verschillende maar jij hebt een neutrale
kleur dus die matcht bij elke spijkerbroek!
een rokje is misschien iets minder, maar
ik draag de hoge ook gewoon in de zomer
onder mn mini jurkjes hoor. i love them!

ik heb de sand kleurige uggs ook, maar dan die hoge.
alleen vind ik het wel vreselijk als iemand ze gewoon overal onder draagt zoals hierboven… je moet ze wel combineren (dat vind ik met alle schoenen haha).

zelf heb ik een paar favo. outfits zoals:

• lichte jeans, donkergele top, sand kleurig vestje, sjaal in kleur van 't wol in mn uggs en dan mn uggs omgeslagen. ook heb ik dan een tas in de kleur van 't wol, haha!
  • zwarte legging, zwart jurkje & sand kleurig vestje + sjaal in kleur van 't wol. uggs omgeslagen!
  • bruine dikkere panty, lang vestje dat ik dicht heb geknoopt met bruine en sandkleurige strepen, bruin hempje eronder et voilá!

ik zou, als ik eraan denk, nog wel is foto’s maken als ik t aan heb. het laatste doe ik vrijdag aan, (danheb ik die panty weer haha want dies nu kapot) dan maak ik wel een foto. 'tis niet lastig, gewoon basics zoeken in de kleur van je uggs. ze hebben nu zo een leuk vestje, basic, maar net iets leuker, bij de h&m, in een sand kleur… dus die kan er ook bij haha endan met een simpele ketting en een bruin shirtje ofzo. ook top!

wow, veel tekst en geen foto’s.
die komen nog! :slight_smile:

erg veel plezier ervan in ieder geval, ze zijn het waard!
liefs xx

dankjewel nikitax!
Ben nu wel een beetje bang voor het combineren, aangezien ik niet veel aardetinten in mijn kast heb…kheb vooral zwart/grijs en gekleurd! maar het zal vast ook wel bij zwart/grijs passen? en spijkerbroeken sowiezo ook wel denk ik…
denk dat gebroken wit/creme/beige er ook wel bij staat? kheb net een vestje besteld in die trend, zou er wel leuk bij staan denk ik :slightly_smiling_face:
ik zal wel es wat foto’s plaatsen als ik men nieuwe kleren van h&m bestelling heb, en wat ik nu heb, kijken wat dan leuk staat?
en tzou idd leuk zijn als je es wat aan foto’s maakte, ben wel benieuwd ^^

hihi geen probleem hoor!
uggs staaan ook wel leuk onder alles opzich, zo bedoelde ik 't niet :smiling_face_with_three_hearts:
maar gewoon. matchen is leuker? haha.
ik zal morgen foto’s maken! maar, indd creme en gebroken wit is goeeed, want das dus de kleur van t wol binnenin haha dat matcht weer. hahaha. ik maak morgen foto’s, :slight_smile: liefs! xx trusteee.

oeii , ze zouden vandaag bezorgd worden! en mijn moeder was thuis, maar alsnog gemist, hoe is dat nou mogelijk :S
briefje in de briefenbus, komen ze morgen