Heee meiden!
ik heb gisteren een heel mooi licht blauw rokje bij H&M gekocht,
Met een rits aan de voorkant.
kan het op de site niet vinden…
Maar, nu weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik het mee kan combineren???
Heee meiden!
ik heb gisteren een heel mooi licht blauw rokje bij H&M gekocht,
Met een rits aan de voorkant.
kan het op de site niet vinden…
Maar, nu weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik het mee kan combineren???
^ Het is een beetje een slechte webcam foto…
Het is iets blauwer dan op de foto.
Een leuke basic top
Lichte top en een witte blazer?
Lichte top en een witte blazer?
ohja dat is wel leuk!
Volgens mij is die mintgroen? Toen ik hem in de winkel wel zag tenminste.
ik zou, een wit leuk topje doen en dan in je rok stoppen, lichte panty en mooie hakken.
Leuk rokje!
Ik zou het shirtje alleen in je rokje stoppen en persoonlijk zou ik hem combineren met lichte kleuren dus bijv. een wit topje.
^dankje,
Maar heb er nu een wit topje op aan,
maar dan valt het rokje zo weg zegmaar…?
Ik zou het topje in je rokje doen , zwart is ook supermooi. Misschien een iets lichtere panty en een mooie lange ketting? Verder een leuk vestje of een blazer.
Op die foto vind ik echt niet mooi.
Ik vind het met zwart zo ‘hard’, ik zou een doorzichtigere zwarte of huidskleurige panty doen, met een lichte kleur top.
Ja die panty moest ook niet echt, mar mn huidkleurige panty is gisteren gescheurd
Hee die had ik aan en vond ik ook leuk, maar scheen verschrikkelijk door op je âss.
Zwart staat er opzich wel mooi op, maar dan zou ik een zwart shirtje kopen wat een beetje los zit en die je in het rokje kunt doen en dan een lichte zwarte panty.
Bij zwart valt het rokje alleen heel erg op, je kunt hem ook combineren met lichte kleuren, dan wordt het allemaal een geheel. Lijkt me ook mooi! Of met een leuke blazer… Je hebt best veel mogelijkheden met dit rokje, haha.
Ik heb nu gekozen voor het zwarte shirtje,
met een leuke ketting met een grijze blazer.
Het rokje, een zwart doorschijnende panty.
hmm… zelf zou ik er een loos bloesje op dragen… en dan in de rok stoppen zeg maar… dan zit het allemaal niet zo strak… en idd wat lichtere kleuren of in elk geval geen donkere kleuren xD
We zijn best benieuwd…