Hoe te combineren glitter jurkje?

Hallo allemaal,

Heeft iemand misschien ideeën om een blauw glitter jurkje (je weet wel zo’n kerst gala jurkje met alleen maar glitters erop en driekwart mouwen en bij je hals niet echt heel strak maar een ronde hals) te combineren. Ik wil hem graag aantrekken op de verjaardag van m’n opa alleen als ik hem dan zo aantrek vind ik hem iets te chic. Dus heeft iemand ideeën om hem zeg maar minder chic te laten lijken?

Xxx

Zwarte panty + blazer erbij?

Heb jij misschien een aanfoto? dan is iets beter te zien :wink:

Misschien juist geen zwarte panty, maar misschien gewoon geel of pastelroze? Juist wat minder ‘chic’ en een paar flats ipv pumps. Leuk zwart/neutraal vestje erop, kan dan prima toch?

Ik verplaats dit even naar Mix & Match :slightly_smiling_face:

Als het een blauw glitterjurkje is zou ik er vooral geen geel of pastelroze bij dragen. Dan ben je net een kermisattractie. Vooral op de verjaardag van je opa zou ik het wat rustiger houden. Je kunt er wel een simpel zwart vestje of een blazer op dragen. Wat stoerdere zwarte laarsjes eronder (bikerlaarsjes) en je bent klaar. Je zou er ook een leuk zwart bikerjack op kunnen dragen trouwens, maakt het lekker stoer!

Oke dankje meiden voor de tips <333. Ik denk dat het een zwarte panty gaat worden en dan een zwarte blazer en mijn laarsjes met studs (: