Hoe streng controleren ze?

Ok domdom, heb een kaartje voor een feest waar ik vet graag heen wil, maar nu ben ik een maandje te jong. Je moet wel je id laten zien ofc.

Maar denk je dat ze hier nou heel erg over gaan kutten of niet?

eerder gaan als er nog geen bewaking is

Dat kan toch niet?

Volgens mij controleren ze niet zo erg…een maand i s namelijk niet veel verschil toch…

Heeft iemand trouwens een soortgelijke situatie gehad?

Ja met carnaval wilden we ergens binnenkomen, en een vriendin van me was een week te jong en toen mocht ze niet naar binnen. Maar het hangt er echt heel erg vanaf wie de bewaker is hoor!

Volgens je profiel ben je 16 dus dan zou je voor dat feest 17 moeten zijn? Nah, denk eerlijk gezegd niet dat ze er super moeilijk over gaan doen. Het gaat immers niet over of je wel/niet (sterke) drank zou mogen hebben. Ik zou als ik jou was gewoon de gok wagen! (:

Het ironische is dat ik niet eens ga drinken haha.

Aaah stress m een beetje hiervoor :'D

Haha nee oke, maar dat schenken ze daar wel neem ik aan en je zou het wel mogen. Dus ja. Als het verschil nou 15 of 16 was, is het anders vind ik :’) Ik hoop iig voor je dat het goedkomt, haha. Welk feest ga je heen? :grinning:

Een technofeest (wil even niet precies zeggen waar voor t geval mensen me herkennen)

Ze controleren niet vaak streng hoor, weet niet waar je heen gaat, zou namelijk zo niet kunnen zeggen want het verschilt wel een beetje per feest. Ik ga zelf ook naar technofeestjes, ben 17, en eigenlijk nooit problemen gehad!

En herkennen denk ik niet hoor, er komen wel meer mensen op die feestjes, meestal zo’n 5000

Nee ik bedoel iemand die mij al herkent op gs die weet waar ik heen ga haha

-

Oh shit, lees net dat het 17 is omdat ze als ze 18 hadden gedaan met normale controle dat veel 16+ dan ook binnen komt. En nu doen ze dan 17 maar met 100% controle.

Met andere woorden: door een dom verschil van een maand gaan 294848383 vrienden van me wel en ik mag lekker op de bank zitten. Wtfff

Op die fiets. Het is altijd gewoon afwachten, ik zou het gewoon proberen hoor! Ze doen het vaak om mensen wat op te jagen, of af te schrikken. Controleren kost veel tijd en ze verliezen consumenten. Kortom, ze doen het liever niet.

ID lenen van iemand?

Aaaah hoop maar dat t lukt. Anders ben ik de enige van ong 10 mensen die niet naar binnen mag.

(We gaan niet tegelijk, dus ‘horen’ bij een grotere groep kan niet echt

-