Hoe stop ik rollen in mijn slaap?

ik beweeg normaal ook gesproken vaak, maar sinds kort wilt mijn lieve kat weer in mijn bed liggen. dus ik merk dat ik ook minder draai, aangezien ik onbewust aan hem denk.

misschien ook een tip voor jou? :stuck_out_tongue:

Hoe ben je er achter gekomen dat je die stoornis hebt? :’’’)

ERRMAGEUD DAT HEB IK OOK .
(’’:

Rythmic Movement Disorder dus.
Dankzij jouw topic weet ik eindelijk een beetje wat er mis met me is, omdat ik het nu ging opzoeken. (:
Dus: Dankje. (’:

Welcome to the internet. (;

Haha, ja dat zou ook nog kunnen.

Wij gebruiken geen zweedsebanden op de afdeling, is ook helemaal niet nodig… Maar op mijn vorige stage (2010) werden ze nog wel gebruikt bij verschillende cliënten…

ja gewoon onrust banden kopen hebben ze ook in ziekenhuis als iemand niet mag bewegen

ALSJUBLIEFFT :grinning:
Het is echt vervelend en je merkt er niks van. :
hier er meer informatie over (wel in het engels):
http://www.buzzle.com/articles/rhythmic-movement-disorder-or-walking-in-your-sleep.html

Diagnoses stellen gebeurt nog steeds altijd door een arts die er 10 jaar voor heeft gestudeerd, niet door een website die iedere idioot kan maken.

Nou, dan is er dus ook geen probleem.

Dit.

Ik neem aan dat je, als je hoofdpijn hebt en gaat internetten, ook niet meteen er van uit gaat dat je een hersentumor hebt? Anders is er wel iets mis met je.

Dat is heel wat anders.
Ik weet wat het is, want deze man heeft het ook, ik doe precies hetzelfde:
http://www.youtube.com/watch?v=AuOKOE-YINk&feature=related

Misschien heeft diegene met een hersentumor wel hoofdpijn op precíes dezelfde plek als jij. Nu móet je wel een hersentumor hebben.

Even een extreem voorbeeld, maar hopelijk zie je nu in dat je argument niet echt waterdicht is.

Dat is het wel. Ik heb alle symptomen.
En dat hersentumor gedoe van jou, is heel wat anders dan dit. Rollen in bed is RMD. er is geen minder erg rollen of erger. Dat hersentumor ding, kun je wel andere symptomen krijgen. Hersentumors hebben hier niks mee te maken

Nouja je moet het helemaal zelf weten hoor, ik zeg alleen dat dokters er niet voor niets zijn. Als iedereen zijn eigen diagnose kon stellen waren zij niet nodig.

Ik heb 1 vraag totaal niet aanvallend of iets bedoelt maar…Hoe weet jij hoe je rolt in je slaap? Want je zegt dat je precies hetzelfde doet als die vent in het filmpje…Hoe weet je dat?

Het is niet omdat je alle symptomen hebt die je op het internet kan vinden, dat je ook dan die ziekte hebt. En die symptomen moeten vastgesteld worden door een dokter, je moet in zekere mate dat symptoom hebben.

Het is niet omdat je kunt googlen dat je een dokter bent. Ga naar een echte dokter om dat te laten vaststellen in plaats van meteen aan te nemen dat je dat hebt :’)

Omdat ik vroeger met mijn zus in een kamer sliep, en zij zag hoe ik het deed.
ik rol mezelf ook in slaap, eerst heb ik niet echt door dat ik rol, maar dan wel. Dus jaa…ik weet wel hoe ik rol hoor :stuck_out_tongue: mijn zus had het ook nog opgenomen. (Met mijn oude Samsung, die ik niet meer heb.)

waar is de tijd dat mensen met hun klachten meteen naar de dokter gingen en niet eerst hyn ‘‘symptomen’’ willen googlen :slightly_smiling_face: zo’n groot nadeel aan internet :slightly_smiling_face:

het is bij mij gewoon een tic,ik kan niet in houding liggen dat maakt me gewoon onrustig.