Hoe stop ik rollen in mijn slaap?

Ik heb een stomme rot ‘sleeping habit’.
Ik rol in m’n slaap. Ik kan het niet stoppen, ik merk het niet eens. Ik schaam me hiervoor op slaapfeestjes, en als ik naast m’n zus slaap. Ze hebben hier last van. Weet iemand misschien wat het is? En wat je er tegen kunt doen? Ik ben 12 jaar.

xxx Rachel

jezelf vastlijmen in bed?

ik denk dat je hier zelf weinig aan kan doen.

Een tennisbal om je rug heen binden ;p

Iedereen beweegt zich in zijn slaap.

dat dacht ik ook meteen, aan je pyjama naaien

Maar ik rol echt heen en weer.

Fixeren.

Ik vraag me eigenlijk hoe het eruit ziet, rol je echt de hele nacht door continu van links naar rechts en weer terug…?

Ik rol zegmaar heen en weer. Vergelijk het maar met een baby in een wieg.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Nou, het blijkt dus dat ik RMD heb, Rhythmic Movement Disorder.

:frowning_face:

Nou, dat heb je dan heel snel ontdekt. Zonder huisarts en alles. Op zondag.

tennisbal in de rug van pyama naaien.
dan kun je niet zo veel meer rollen .

Je kunt zo’n kussen in de vorm van een rol onder je hoeslaken doen aan beide kanten van je zodat je niet kan rollen?

Same thoughts.

Neem een zweedseband, dan kun je geen kant op. Einde verhaal, dat rollen.

Een zweedseband is trouwens wel een vrijheidsbeperkende maatregel (zorg), weet niet of je die ook “gewoon” kunt aanschaffen.

Een gewoon touw werkt ook voor eigen gebruik lijkt me :grin:

Ik dacht btw dat die dingen niet meer mochten worden gebruikt in de zorg. Op het opdoen van beide bedranden mocht niet. Teminste dat dacht ik.

Mijn vriend heeft het altijd al gehad. Tot dat ik bij hem ging slapen, toen was het ineens weg! :stuck_out_tongue: