Hallo,
Ik ben pas verhuisd en ontmoette gelijk een leuke jongen.
In het begin waren we al een weekje aan het praten via whatsapp en hij vroeg om af te spreken en ik zei Tuurlijk
Precies de dag ervoor vroeg hij aan me of we een relatie hadden en ik antwoordde hierop: We zien wel
Afspreken kwam er daarna nooit meer van. Hij kon niet en ik ook niet.
Na een tijdje had hij een relatie met een meisje met dezelfde naam als mij en persoonlijk vond ik dat ze echt heel veel op me leek. ( Zelfde krullen, haarkleur, lichaamsbouw)
Zelfs toen hij met haar was vond ik dat hij me best wel wat aandacht gaf als ze samen langs kwamen ofzo. Na een tijdje was het uit en begon hij weer te praten. We spraken eindelijk af en we kusten elkaar en het was helemaal leuk. Later op whatsapp vroeg ik of we nu een relatie hadden? Hij vroeg Zullen we friends with benefits zijn? Ik was heel erg teleurgesteld omdat iedere andere jongen dit ook altijd aan mij vroeg maar nooit een relatie ofzo en ik was al eerder verrast dat hij anders was. Ik zei gelijk tegen hem dat ik dit niet wou omdat ik het dom vond en hij antwoorde met : Waarom niet? Is hetzelfde als een relatie zonder een relatie ?
Maar ik bleef sterk en zei Nee ik vind het dom. Hierna spraken we weer af en was alles leuk. Maar ik vind het te ver gaan want hij begint verder en verder te gaan.
Waarom wil hij nu ineens geen relatie meer? Ik ben nu echt gekwetst omdat ik hem nu beter ken en ik weet dat hij een leuke jongen is. Waarom is hij nu ineens van mening veranderdt?
xxjes Yasmin