Hoe stop ik Friends with Benefits?

Hallo,

Ik ben pas verhuisd en ontmoette gelijk een leuke jongen.

In het begin waren we al een weekje aan het praten via whatsapp en hij vroeg om af te spreken en ik zei Tuurlijk :kissing:

Precies de dag ervoor vroeg hij aan me of we een relatie hadden en ik antwoordde hierop: We zien wel :wink:
Afspreken kwam er daarna nooit meer van. Hij kon niet en ik ook niet.

Na een tijdje had hij een relatie met een meisje met dezelfde naam als mij en persoonlijk vond ik dat ze echt heel veel op me leek. ( Zelfde krullen, haarkleur, lichaamsbouw)

Zelfs toen hij met haar was vond ik dat hij me best wel wat aandacht gaf als ze samen langs kwamen ofzo. Na een tijdje was het uit en begon hij weer te praten. We spraken eindelijk af en we kusten elkaar en het was helemaal leuk. Later op whatsapp vroeg ik of we nu een relatie hadden? Hij vroeg Zullen we friends with benefits zijn? Ik was heel erg teleurgesteld omdat iedere andere jongen dit ook altijd aan mij vroeg maar nooit een relatie ofzo en ik was al eerder verrast dat hij anders was. Ik zei gelijk tegen hem dat ik dit niet wou omdat ik het dom vond en hij antwoorde met : Waarom niet? Is hetzelfde als een relatie zonder een relatie ?

Maar ik bleef sterk en zei Nee ik vind het dom. Hierna spraken we weer af en was alles leuk. Maar ik vind het te ver gaan want hij begint verder en verder te gaan.

Waarom wil hij nu ineens geen relatie meer? Ik ben nu echt gekwetst omdat ik hem nu beter ken en ik weet dat hij een leuke jongen is. Waarom is hij nu ineens van mening veranderdt?

xxjes Yasmin

Huh? Hoe zou je stoppen met iets dat er niet is?

Idd, ik denk dat de titel verkeerd verwoord is, want het klopt niet.

Ja, ik snap het precies niet helemaal :wink:

Ik begreep het zo;: hij wilt fwb, zij niet maar hij blijft toch proberen. Zij wilt weten hoe ze hem kan doen stoppen met vragen om fwb, want ze wilt het toch niet. Volgens mij bedoelde ze dat :slightly_smiling_face:

Je kan zijn gedachten niet veranderen denk ik. Maar je kan wel zeggen: tot hier. Dit is de grens en ik praat niet meer met je.
Je moet duidelijk zijn. ‘‘Nee’’ is ‘‘nee’’’.

Ik denk dat hij is veranderd omdat hij bij de relatie met zijn ex heeft gezien dat een relatie heel veel shit met zich meebrengt en er geen zin meer in heeft.

Oww idd sorry ik bedoel hiermee dat ik graag zou willen weten hoe ik ervoor zorg dat hij wel weer gewoon een relatie wilt en niet FWB

Sorry heb het gelijk aangepast was even in de war :S

Je kan hem niet dwingen tot iets wat hij niet wil. Jij hebt al vaker aangegeven dat je geen FwB wil, hij wil dat juist wel. Geen goede match dus afkappen.

Je kunt hem niet dwingen een relatie met je aan te gaan, als hij dit niet wilt dan houdt het op. Je kunt hem beter gewoon negeren en een betere jongen zoeken.

Ik zou gewoon duidelijk “Nee is nee *naam*” zeggen en als hij het dan nog niet begrijpt dan zou ik hem negeren.