hey hey,
Als ik mezelf vinger (over mijn clit) dan kom ik meestal snel klaar na 1 min ofzo. Ik wil dat dit wat langer duurt zodat ik er langer van kan genieten hebben jullie tips? en hoe kan ik er voor zorgen dat het orgasme heftiger word?
xx
hey hey,
Als ik mezelf vinger (over mijn clit) dan kom ik meestal snel klaar na 1 min ofzo. Ik wil dat dit wat langer duurt zodat ik er langer van kan genieten hebben jullie tips? en hoe kan ik er voor zorgen dat het orgasme heftiger word?
xx
Als je merkt dat je bijna klaarkomt wat rustiger gaan denk ik? Ik heb hier geen ervaring mee sorry
Ik stel nooit uit.
Op tijd even een pauze nemen en dan weer doorgaan. Dat werkt voor mij het beste en dan wordt het orgamse ook intenser.
Pauze nemen, bij mij helpt vooraf plassen ook goed dan hou ik t langer vol, eventueel kun je over je slipje wrijven ipv erin, al is dat wel minder fijn vind ik. Liefs ilse
Tussendoor een pauze nemen en daarna weer verder gaan, je orgasme wordt heftiger als je je spieren aanspant. (vooral beenspieren)
ik heb precies hetzelfde probleem! na 1 minuut ofzo is de lol er vanaf…
Heel erg bedankt voor de tips xx
Ik stel ook eigenlijk nooit uit.
Naja. Heel af en toe. Maar dan als je voelt dat het eraan zitten komen gewoon even stoppen en daarna weer verder. Of niet continue dezelfde beweging maken, maar variëren…
Ik hou het soms wel een kwartier uit voordat ik een orgasme krijg en soms heb ik er binnen een minuut een. Heb zelfs een keer in een half uur non-stop 5 orgasmen achter elkaar meegemaakt. Het werd steeds heftiger nu moet ik zeggen dat ik mezelf heel goed ken en het ook vooral gericht is op gedachten en voldoende stimulatie. Als ik seks heb met me vriendje dan krijg ik vaak pas een orgasme als hij klaarkomt. Het ligt er dus ook aan hoe goed je jezelf ken en als je het uit wil stellen iets minder heftig stimuleren en je gedachten focussen op het niet klaarkomen maar genieten van het ‘ik kom bijna’ gevoel
Probeer het gewoon eens echt erin. In het begin denk je van wtf dit voelt niet eens lekker of fijn, maar als je een soort van lokbeweging maakt met je vinger(s) word het al snel fijn en kom je heerlijk klaar.
Pauze nemen ! Ga gewoon even met je handen naar je borsten om het af te wisselen.
Aan iets heel genânts denken…
even de boel daar onder ontspannen/loslaten of even pauze en wat strelen
als je bijna klaar komt stoppen 10 seconden weer verder kom je weer dan weer 10 seconden wachten en als je denkt nu wil k klaarkomen en je merkt dt je bijna klaar komt zorg dat je vinger erin zit dit is heel fijn