Klinkt nogal raar zo haha.
Maar ik (of hij) vraag meestal wanneer we weer iets gaan doen ofzo/“wil je dit gaan doen” oid, maar dat klinkt zo stom om steeds te vragen, dus ik vroeg me af hoe anderen dat doen?
“Zullen we naar de film binnenkort?” “Wanneer zie ik jou weer ?” of gewoon, “Ik mis je(wanneer gaan we weer wat gezelligs doen)”
Ik zeg altijd gewoon, kom jij of zal ik komen?
“Ik wil daarheen, zullen we dit weekend gaan/ wanneer kan je/ dit is volgende week zaterdag, kan je/ ik ben morgen vrij, jij ook?”
Ik heb zelf nooit een echte relatie gehad, ik dacht dat dat altijd een beetje vanzelf ging haha. Maar gewoon ‘wat ben je aan het doen? zal ik naar je toekomen? ’ of ‘heb je zin om naar mij te komen?’ ‘wanneer zien we elkaar weer?’ ‘ik heb zin om je te zien!’
dat doe ik iig als ik met een jongen bezig ben.
Wij spreken altijd af wanneer en waar we afspreken en die dag zelf bekijken we wat we gaan doen.
Wanneer hij (of ik) weer naar huis gaat, bespreken we meestal wanneer de volgende keer is dat we elkaar zien. Soms bellen we of sturen we een berichtje om wat af te spreken. Het gaat eigenlijk allemaal vanzelf.
Ik ben meestal degene die al een week op voorhand zegt ‘Op die en die en die dag heb ik tijd, jij ook? Oké, geregeld.’ :’) Mijn vriend vraagt zo goed als nooit wanneer hij me nog eens ziet, maar dat is dus omdat ik het altijd redelijk ver vooruit plan. Soms verrast hij me wel eens door een smsje te sturen zoals ‘Wanneer heb je middagpauze?’ ‘Nu, waarom?’ ‘Oké, tot zo meteen!’ Maar dat is zeker niet elke week.
Meestal als hij bij mij is spreken we af wanneer we elkaar het weekend erna zien
Dit ja. En het weekend zien we elkaar sowieso, tenzij we echt andere plannen hebben.
Mijn vriendje en ik noemen afspreken na 3 jaar nog steeds daten haha, dus altijd ‘wanneer gaan we daten?’
Ik zie mijn vriend bijna iedere dag.
's middags is het gewoon: 'wat doen we vanavond, bij jou of mij en waar eten we? ’
En dan kijken we dan wel wat we gaan doen. Pas als we echt zeggen: ‘Zullen we naar Eindhoven gaan?’ Dan plannen we iets verder naar voren omdat hij met z’n werk zit en ik met school en bijbaan.
Meestal zegt een van ons gewoon iets van ‘Wanneer spreken we weer af?’ of ‘Wanneer zie ik jou weer?’ aangezien we elkaar alleen in het weekend kunnen zien.
meestal zien we elkaar alleen in de weekenden, dus dan is het gewoon: hoe laat ben je er, of hoe laat kan ik bij jou zijn ofzo. meestal wisselen we ook om bij wie we afspreken, omdat we allebei een fijne familie hebben
Als ik niet bij hem ben dan app ik contstant met hem. Vaak stuurt een van ons dan tussen door het gesprek van zal ik morgen naar jou toekomen of jij naar mij? En dan reageer ik/hij erop. Dat kan op de dag zelf maar ook de avond van te voren gezegt worden. We bespreken wel vaak van te voren van wanneer ik moet werken en wanneer hij moet (zaal) voetballen etc zodat we sws de dagen weten dat we wat anders kunnen inplannen maar nooit spreken we voor de hele week al precies af van hoelaat en bij wie. Vaak de grote dingen zoals uit eten etc of naar de bios word dan ook besproken en vaak ook wel gepland natuurlijk. Het gaat echt vanzelf. Ik kan me nieteens meer herrineren hoe wij het vanavond hebben afgesproken voor morgen haha
Meestal gewoon iets in de richting van ‘al plannen voor ___?’
Zie m eigenlijk altijd bijna elke dag als ik in Nederland ben
Meestal heeft een van ons in het weekend al een soort ‘plan’ bedacht wanneer we elkaar kunnen zien (want dat moet altijd maar net in onze planningen passen) dus dan gaat het zo van; ‘Wanneer zie ik je weer?’ en dan kijken we wanneer het kan in de week (: Gaat eigenlijk vrij vanzelf. En als we echt dingen gaan doen dan hebben we het vaak ergens over en dan is het zo van; ‘Oh dat moeten we een keer gaan doen’ en dan komt dat er bij op ons lijstje en kijken we wanneer we er tijd voor hebben :’)
‘Wanneer zie ik je weer?’, ‘Zal ik even langs je werk komen vandaag?’, ‘Heb je zin om dit en dit te gaan doen?’. Gewoon dat soort dingetjes. Het is niet meer zo dat je wacht tot dat hij weer vraagt wanneer je komt. Je bespreekt het gewoon samen en het gaat vanzelf. Ik vind het wel fijn dat ik en mijn vriend ongeveer even vaak vragen wanneer we elkaar weer zien. Als het allemaal van mijn kant zou moeten komen zou ik dat wel vervelend vinden.
‘kom je vnv nog even hier?’ zegt hij of zeg ik.
Kan zo zijn dat we om 8 uur iets afspreken en dat we met 10 minuten bij elkaar zijn. Handig als je 800m bij elkaar vandaan woont.
Aan dringen,want me vriend zeg dat dan wat gaat doen en later is hij het helemaal vergeten dat ik het hem gevraagd om wat leuks te doen.
ik moet hem wel een een paar keer vragen om wat leuks te gaan doen,hij heeft er meer bedenk tijd voor nodig.