hoe spreek je die leuke jongen aan?

Hebben jullie dat ook wel eens dan ontmoet je een leuke jongen en weet je niet hoe je hem moet aanspreken. Wie heeft er tips om hem aan te spreken en wat zijn jouw ervaringen?

Het ligt wel heel erg onder welke omstandigheden je 'm ontmoet.
Stel je gewoon voor dat hij iemand is met wie je wel eens in college hebt gezeten maar verder niets van weet: hoe zou je dan een gesprek beginnen? Voorzichtig en relevant beginnen (in de bus: moet jij ook richting Amsterdam? ; op het terras: heerlijk zonnetje he! heb jij ook de middag vrij genomen?) een wees gewoon oprecht geïnteresseerd. Staat ie ervoor open? Dan rolt dat gesprek er vanzelf wel uit.

Ga er gewoon wat meer van uit dat leuke jongens open staan voor gesprekken.
Staan ze niet open voor een gesprek? Dan is 't gelijk duidelijk dat hij niet zo leuk is als je dacht of dat hij jou gewoon niet zo ziet zitten en je je tijd niet verder aan hem moet verdoen: klaar, vriendelijk lachen en de andere kant op kijken of lopen :wink:

Dankje hier kan ik wel wat mee

Gewoon. Wees jezelf. Kijk 'm diep in zn ogen.
Praat over zijn hobby’s en joune.
Kijk wat jullie gemeen hebben.
En praat gewoon normaal, en lach gewpon om zn grapjes.
Hoop dat ik je kon helpen xxx.

Dankjewel voor je tips xxx

Alsjeeeee xx

Ik zoek allereerst altijd oogcontact. Ik kijk altijd weg en kijk hem dan even later lachend aan. Het aanspreken moet hij doen, ik neem niet het initiatief. Als hij je ziet zitten komt hij vanzelf wel!

Leuke tip zeker omdat ik er niet op af durf te stappen

Ik ben het hier niet mee eens, meiden mogen ook best eens het heft in handen nemen. Het is voor jongens net zo lastig om op een meisje af te stappen als andersom! Ik denk dat hij juist positief verrast zal zijn, als er voor de verandering eens een meisje op hem afstapt.

Daar heb je ook wel gelijk in maar dan moet je het wel durfen

Ik kijk een jongen meestal gewoon lief aan en dan begint hij meestal zelf wel te praten.
Ik vind dat meiden best zelf jongens mogen aanspreken hoor, maar ik doe het meestal op deze manier. Dan weet ik ook meteen zeker dat hij echt met mij wil praten en het niet alleen maar doet om beleefd/aardig te zijn.

Dankje