Hoe spiekbrief in rekenmachine zetten?!

Hoe niet per sé met een grafische rekenmachine.

Ik heb een casio, en ik zet het altijd in dat dekseltje. Dan typex ik het even wit, als het droog is zet ik de formules erin. :flushed:

@yellowlemontree, ik kreeg die melding net ook. Heb toen dit geinstalleerd: http://www.brothersoft.co…ework-download-80377.html en nu doet ie het.

Maar kan iemand mij even helpen?
Ik heb dus dat Notefilio gedownload. En ik heb net ‘Send to device’ geklikt en dat deed ie enzo. En toen moest ik op ‘apps’ drukken op mijn rekenmachine en dan moet er ‘Notefolio’ in dat lijstje staan. Maar bij mij staat dat er niet? er staat alleen maar:

1. Finance…
  2. ALG1CH5
  3. ALG1PRT1
  4. CabriJr
    en nog 8 andere, maar geen NoteFolio. Why? help?

Ohja, moet ik sowieso mijn rekenmachine (ik heb een Ti-84 plus) verbinden met de USB-kabel of met dat ronde ding (want er zitten 2 gaatjes op en dat waar dat ronde ding in moet heb ik niet meer, weet ook niet echt meer wat dat precies was)

Edit: nee laatmaar, ik ga er gewoon vanuit dat het die USB-kabel moet zijn want dat programma vindt de rekenmachine wel. (maar het komt niet bij apps te staaan :rage: )

uuuuuuuup
oops, 3 posts op een rij. sorry

Dat controleren ze toch?
Wij mochten op ten duur geen ipod mee, omdat mensen dat ook gebruikten om spul in te zetten.

.

Wat is dat voor een programma dan??

deunt know.
maar als je bv naar http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm gaat staat er al:

Krijg je Ti Notefolio Creator en/of Ti Connect niet geinstalleerd omdat hij vóór de installatie aangeeft dat Microsoft .NET Framework 1.1 niet aanwezig is op je computer? Geen paniek! Download Microsoft .NET Framework 1.1 dan hier en installeer het. Na de installatie van Framework 1.1 kun je probleemloos Ti Notefolio Creator en/of Ti Connect installeren!

dusja, dat heb ik maar gedaan ;p hehe

Mag je wel een grafische rekenmachine? Want wij mochten alleen een met basisstof van wiskunde.

En ik denk dat ze wel controleren of je spiekbriefje hebt.