Hoe spiekbrief in rekenmachine zetten?!

Weten jullie hoe dat moet?
Ik moet een paar formules kennen, en daar kom ik nou pas achter (had eerst geen zin) en door mijn ‘slaaptekort’ heb ik nu geen zin meer om ze te gaan leren! En ik hoorde een keer dat iemand dat in z’n rekenmachine kon zetten:D

Heb je een grafische rekenmachine is de vraag…

Woeps

Als je een grafische rekenmachine hebt kan je bij apps[volgensmij daar] een programma aanmaken en het daar intypen

grafische rekenmachine heb je nodig
maar toch, leer gewoon…

whaha, i.p.v. leren, tja dan kan natuurlijk ook. :stuck_out_tongue: OT: geen idee, nooit gedaan(A)

Bij een grafische rekenmachine ga je (bij de TI) naar pgrm (ofzoiets), en dan edit.

Maar als je er geen hebt wordt het briefjes plakke in de deksel xD

Leren is natuurlijk altijd beter, maar alsof jij dat altijd netjes gedaan hebt? Kom op zeg.

Dat zelf intypen duurt hartstikke lang :’)
Je kan gewoon een programma downloaden, zodat je het op de computer kan typen en dan op je GR kan zetten: http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm
Lijkt veel werk, maar is zo gedaan :slightly_smiling_face:

Ik doe dat altijd,
PRGM
en dan naar new, dan kun je titel van het programma intypen
dan op ENTER en dan kun je typen, moet je even je gele knopje en daarna je groene knopje indrukken.

Schrijf ze aan de binnenkant van je hand. Door ze op te schrijven en je gaat er nog enkele keren naar kijken, ga je ze uiteindelijk toch kennen.

Als ik TI Connect 1.6 wil installeren, zodat ik spiekbriefjes in mn GR (TI 84+) kan zetten, krijg ik deze melding:

[i]Waarschuwing

Microsoft raadt u ten zeerste aan om alleen apparaatstuurprogramma’s met het logo Ontworpen voor Microsoft Windows XP te installeren. Als u een apparaatstuurprogramma installeert dat niet digitaal is ondertekend door Microsoft, loopt u het risico dat de computer niet meer reageert, dat er een virus wordt toegelaten of dat er nu of in de toekomst andere problemen optreden waardoor het systeem niet goed meer werkt. [/i]

Weten jullie wat ik hier aan kan doen??
Of weten jullie en andere/betere manier om spiekbriefjes in een GR te zetten?

UP??

?

Ik zou het niet weten, maar aangezien het geheugen van mijn gr nogal staakt, schrijf ik altijd maar alles op de achterkant van mijn rekenmachine x]

Dit dus.

Als je het er in wil zetten is dit de enige manier, en moet je het programma dus gewoon installeren. (En anders mag je zoals veel mensen hier zeggen via PGRM alles via je GR in gaan zitten typen :’))
Ik heb het toendertijd ook gedaan en geen problemen mee gehad…

Ik prop altijd een papiertje tussen me rekenmachine en zo’n vaag dingetje?
wat over het toetsenbord heen gaat.
whatever.

Maar kreeg je ook zo’n melding?

@ yellowlemontree: ik heb dat programma wat jij hebt gewoon geïnstalleerd. Het staat nu inmiddels zo’n 3 jaar op mijn computer en ik heb nooit virussen gehad. Mijn computer is ook windows XP. Dus ik denk dat het geen kwaad kan.

Okee, dankje