HOE? Spaans leren

Hi lieve meiden,

Al heel lang wil ik graag Spaans leren, maar om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen. :flushed:
Heeft iemand hier toevallig goede tips voor? Wat kan ik gebruiken, hoe kan ik het beste oefenen, evt. combinaties, etc.?

Groetjes!

Hoooi!

Ik kan je de app ‘DuoLingo’ adviseren :slightly_smiling_face: best een leuke app en je leert best wel wat. Probeer misschien ook lesmateriaal en luister wat Spaanse muziek. Wat vind je van een cursus? Tegenwoordig heb je overal een cursus Spaans wat 1x in de week is :slightly_smiling_face:.

Hoop dat dat wel iets voor jou is
x.

Duolingo is een goede app op mee te starten ja! Leert je vooral de basis. Ik raad het ook aan om Spaanse series/films (met Nederlandse ondertiteling) te kijken en bijvoorbeeld Spaanse kinderboeken te lezen, zulke boeken bevatten simpele taal en hebben weinig tekst. Al vertaal je in het begin zo’n beetje elk woord dat je tegenkomt via google, je zult merken dat je steeds meer woorden zult herkennen en begrijpen (:

Er is hier ook een algemeen topic voor :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/wij-willen-een-taal-leren-400917.msg277388548.html#msg277388548

Uitspraak kun je oefenen door Spaanse liedjes mee te zingen!