Hoe snel vinden jullie iemand leuk/dachten jullie dat het de ware was?

Hoihoi,

De ware? Of bestaat dat niet?
Ik weet eigenlijk niet precies welke leeftijden er op deze site zitten, maar toch ga ik vragen haha.
Hoe snel dachten of voelde je dat hij de ware zou zijn? Was dat al toen je hem voor de eerste keer zag, na een paar ontmoetingen of na een paar maanden/jaren?

Nu date ik een tijdje met een jongen, maar vind jongens niet snel erg leuk. Maar als ik hem langs ga denk ik wel van jaa het is wel echt wat ik in een jongen zoek.
Na hoeveel tijd/dates voelden jullie echt wat voor een jongen? Of was dat bij elke jongen weer anders?

Hoop op antwoorden haha!(:

Bij mijn ex was het van mijn kant liefde op het eerste gezicht. Ik denk dat ik na 1 à 2 dates echt stapelverliefd was op die jongen. Helaas werkt het meestal niet in mijn voordeel dat ik mijn hart zo snel weggeef…

Ik geloof dat ik na 1 avond en veel smsen(het was op vakantie) al het gevoel had dat het een super leuke jongen was. En nouja een week later kwam hij bij mij, een nachtje slapen en was echt al verliefd… Hij bleef slapen omdat hij 2 uur van me vandaan woonde hoor haha!! En ik dacht ook direct dat het de ware zou zijn en zo dacht hij er ook over maarja helaas.

-

De eerste keer dat ik hem zag, was op een fuif. Toen hebben we wel nummers uitgewisselt en het sms’en vond ik heel fijn, maar pas na date 4 was ik echt super verliefd. Ik had toen ook wel meteen het idee dat het écht wel goed zat.

Ik denk altijd na 1 date al dat iemand de ware is en dan zie ik helemaal voor me hoe we gaan trouwen en dan wordt het uit eindelijk toch niks…

Ik was 3 a 4 maanden goed bevriend met hem toen ik dacht : jij hebt alles wel wat ik in een jongen zoek 2 a 3 maanden later werd ik pas verliefd op hem haha.

Leuk om te lezen en te zien dat het bij iedereen weer anders is!

Zoals nu praat ik met hem af en toe eens op whatsapp, maar we hebben elkaar niet altijd heel veel te vertellen, maar toch heb ik wel zin om hem weer eens te zien haha!

Het was bij ons beide liefde op het eerste gezicht, hoewel ik wel denk dat hij de ware is durf ik nog niets echt te zeggen omdat ik pas een paar maanden een relatie met hem heb.

Hoe snel dachten of voelde je dat hij de ware zou zijn?

• toen ik merkte dat we allebei op een positieve manier groeiden, en in elke mogelijke situatie respect en vertrouwen toonden. (en het feit dat ik gewoon helemaal gek op hem ben)

Was dat al toen je hem voor de eerste keer zag, na een paar ontmoetingen of na een paar maanden/jaren?

• ik denk na een paar maanden, omdat ik toen alles beter begreep en beter met hem om kon leren gaan wat een zin

Na hoeveel tijd/dates voelden jullie echt wat voor een jongen?

• meteen :’)

Hoe snel dachten of voelde je dat hij de ware zou zijn? Was dat al toen je hem voor de eerste keer zag, na een paar ontmoetingen of na een paar maanden/jaren?

• Het was liefde op het eerste gezicht. Na een paar maanden begon ik steeds meer te geloven dat ik oud met hem zou worden.

Na hoeveel tijd/dates voelden jullie echt wat voor een jongen? Of was dat bij elke jongen weer anders?
-Ik heb maar één vriend gehad, die relatie is sinds twee weken exit T__T
Maar ik voelde meteen wat voor hem. De eerste keer dat ik hem zag.

[b]Hoe snel dachten of voelde je dat hij de ware zou zijn? Was dat al toen je hem voor de eerste keer zag, na een paar ontmoetingen of na een paar maanden/jaren?na de 1ste date al

[/b]
Na hoeveel tijd/dates voelden jullie echt wat voor een jongen? Of was dat bij elke jongen weer anders? na 3e date dacht hij is ook me eerste vriendje :bowing_man:

Toen ik hem voor de eerste keer zag, voelde het al wel speciaal. Nog wat later werd ik verliefd op hem, wat weer overging. We werden beste vrienden en nu, 6 jaar na onze eerst ontmoeting, zijn we een stelletje. Echt zo’n gevalletje: It’s you, it’s always been you (: maar natuurlijk, ‘de ware’, is misschien een beetje té hoopvol. Dat weet je nooit!

Bij mijn vriend was het liefde op het eerste gezicht, bij mij nog niet omdat ik vaak gekoppeld werd aan mensen waar het nooit wat mee werd. Nu hebben we een half jaar samen en ik ben er vrij zeker van dat hij de ware is. Hij is mijn eerste echte grote liefde. Ik ben wel vaker verliefd geweest, maar dat stelde nooit veel voor, of het was niet wederzijds.

bij mij duurde het best wel lang. de eerste paar dates vond ik m nog niet echt leuk, maar dat was omdat ik nogal afstand hield omdat ik in het verleden nogal vaak teleurgesteld ben door jongens. na drie dates dacht ik wel: oh deze jongen is wel heel anders dan de vorigen en hij is geschikt relatiemateriaal. maarja, toen begon ik m leuk te vinden en kreeg toen extreem last van mn bindingsangst omdat ik doorhad dat dit serieus was. ik heb nu een jaar en drie maanden met hem en ik houd heel veel van hem. maar ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat het de ware is, maar ik denk ook dat ik daar niet echt in geloof. door mn bindingsangst kan ik me niet echt voorstellen dat ik ooit met iemand bejaard kan worden. ik zie wel hoe het loopt, ik hoop in ieder geval nog vele jaren met hem samen te zijn:)

Kende hem al een half jaar, toen zagen we elkaar wel zitten. Echt ineens. Na paar dates is het wat geworden en voelt allemaal nog steeds zo goed! Een jaar later had ik wel echt zoiets van: Hij zou best de ware kunnen zijn. Zeker weten doe je nooit, maar 1,5 jaar later denk ik nog steeds hetzelfde.

Toen ik hem zag lopen tijdens uitgaan moest ik gewoon achter hem aan! En zo dacht hij er volgens mij ook over we kwamen elkaar weer tegen, wisselde nummer uit en vanaf de eerste date had ik het gevoel dat ik bij hem mezelf kon zijn (iets wat ik nog nooit eerder had gehad) dus toen kwamen de gevoelens eigenlijk al wel kijken. Terwijl ik nooit zo snel mijn gevoelens “laat gaan”

Nu drie jaar later ben ik nog steeds heel erg gelukkig met hem. Dus ja het was zeker liefde op het eerste gezicht en ik wil ook nog zeker jaren samen met hem zijn, maaaaaaar of hij de ware is dat weet ik niet… dat komt meer denk ik omdat ik daar niet echt in geloof

10 minuten nadat ik hem voor het eerst zag was ik helemaal stapelverliefd, en nadat we ongeveer een jaar hadden dacht ik dat hij de ware was. :slightly_smiling_face:

Wauww, dit heb ik ook heel erg;o dat ik me ook niet kan voorstellen om met iemand bejaard kan worden en dat ik jongens niet snel leuk vind en me eigx nog nooit gebonden heb met een jongen haha, lukt me gewoon niet na paar dates gebeurd er wel weer iets dat het niet verder gaat weet niet kan me niet open stellen ofseuuu