Hoe snel steil haar?

Heey, weten jullie goede producten voor steil haar in een handomdraai met een beetje een normale prijs en waarbij je ook nog volume in je haar kan krijgen? =)

tsja als je beetje goed bent met de fohn kom je al een heel eind.

je kan ook doen zoals ik maar ben je wel tiental minuutjes mee bezig:

alsk gedouchet heb doe ik volumemousse in mn haar, die goed verdelen en dan met mn hoofd nar omlaag mn haar drogen, dan heb ik veel volume. daarna ga ik er met de stijltang overheen en voila!

x

lang leve de stijltang!! De mijne kostte geloof ik 30 euro (bij Kijkshop) en doet het uitstekend. Binnen een kwartier kan ik van kleine krulletjes (bijna kroesachtig haar) naar Straight & Smooth. Maar als ik er een half uur voor neem is het echt helemaal perfect :slightly_smiling_face: Voor de rest kun je dan ook nog speciale mouses gebruikten voor de verzorging en volume maar die weet ik zo snel niet uit mijn hoofd.

Oke, ondersteboven föhnen geeft niet het effect wat ik wil hebben. :wink:
Ik heb namelijk hetzelfde model als Becky Lou Filip alleen wil ik het steiler hebben, en volgens mij moet ik binnenkort een nieuwe stijltang aanschaffen. XD

Want je hebt er al wel eentje dan?

Mijn haar afknippen, verven als je geen donker donker bruin haar heb, en dan bij jou opplakken,
even serieus 8D, ik weet niet? ik heb te steil haar. :woman_facepalming:

zo’n shampoo van john frieda is wel goed.
weet alleen niet meer hoe tie heet.

andrelon glad en steil

dat werkt niet ^^

Nou! Ik gebruik speciale shampoo, een steiltang en veel haarlak en nogsteeds blijft het niet zitten! Maar misschien laagt het wel aan mijn korte laagjes want er zitten telkens plukken de verkeerde kant op.

Een van de oplossingen is een stijltang :headbang2 Ja, een goede wel natuurlijk. Mijn stijltang werkt perfect. Ik heb er eentje van babyliss, wel 60 euro :cowboy_hat_face: Maar je hebt er wel wat voor terug. Alleen vaak door de wind, of slecht weer gaat het weer opkrullen :astonished:

Als je je haar heel lang stijlt en veel haarlak en die shit gebruikt en dan heel lang, gaat je haar vanzelf droog worden en dan hoef je het niet eens meer te stijlen want dan is je haar gewoon nog dooder dan dood :’) Oh dat heb ik niet trouwens

Gewoon een stijltang.

Een steiltang inderdaad. Stylingproducten waar iets van ‘steil haar’ op staat, werken meestal alleen als je al (vrij) steil haar hebt…

bij mij wel ^^

Je moet stijl haar HEBBEN of je moet het met een stijltang stijlen.

ik heb heel erg steil haar… kan je alleen een stijltang/steiltang aanraden :slightly_smiling_face:

Ik gebruik voor het stijlen altijd zijdeglans ofzo (weet niet precies hoe het heet, er zit in idd geval zijde in!), dat werkt bij mij super! Je kan het bij bijna iedere kapperswinkel kopen

als je een nieuwe stijltang moet kopen moet je naar de kijkshop gaan :stuck_out_tongue: die heeft goede uitverkoop!
andrelon glad en stijl misschien… enne van dat beauty care shampoo :stuck_out_tongue: ben ff de naam kwijt! want die shampoo werkt echt heel goed!

ik heb een steiltang van de blokker voor 10 euro
werkt supergoed
ik heb …naja een soort van steil helemaal boven op , dan golvend haar en het krult aan de onderkant
in 5 minuten is het al steil en dan blijft het al ga ik door de wind wel 2 dagen goed
als ik een kwartiertje bezig ben is het helemaal perfect en dan blijft het wel 3/4 dagen zitten als ik het niet was. :slightly_smiling_face:

Dat wil ik ook!
Bij mij staan er allemaal van die puntjes onderaan m’n haren naar buiten. En ik vind het echt niet mooi. Ik wil ze gewoon steeeeil. Maar oké dat heb ik dus niet. En zelfs met de steiltang lukt het niet want na een paar uur is het gewoon niet meer steil.
Dus, misschien producten voor steil haar of tips om steil haar te krijgen zonder de steiltang?