Hoe snel puisten wegdoen?

Ja, sorry ik weet dat er een officiëel puisten en acné topic is maar ik heb echt geen zin om alles te gaan lezen…

Dus ik heb echt erge last van puisten op m’n voorhoofd en onder m’n lippen, dus op m’n kin… heeft er iemand een idee wat snel kan helpen? En geen clearasil of iets van vichy zo een scrub want dat werkt allemaal niet…

Er is hier pas een (goed) artikel over geweest op de site.

http://www.girlscene.nl/b…t_zegt_jouw_puistjeszone_

koop een goede spot treatment en concealer?

Hier zijn meer topics van, bij mij helpt de binnenkant van een bananenschil goed. :’)

klinkt apart, maar toch …

ga naar de dermatoloog, ik had ook altijd heel erg last van puistjes, en nu is bijna alles weg .

Louis Widmer lipo sol tonic! Ik gebruikte eerst nivea en clearasil enzo maar dit werkt echt! en is veel minder agressief!!

Ga naar de dokter en vraag om een verwijzing naar een dermatoloog. Daar krijg je antibiotica van voor s morgens en s avonds. Daarnaast gebruik ik de producten van Vichy (bij de apotheek verkrijgbaar)
-Vichy reinigingsgel normaderm met pompje. (¤11.50) voor s morgens en s avonds

• Vichy dagcreme aqua (¤18.95)
    -Vichy reinigingsmilk met blauwe kleur (is voor gevoelige tot gemengde huid) je hebt ook de roze maar die maakt de huid vettiger omdat die voor droge huid bestemd is. (¤10.50)
  • Vichy tonic met blauwe kleur, zelfde verhaal als hierboven (¤11.50)

Vichy is een duur maar heel goed werkend merk. Je zult zien dat het doet wat het belooft! Succes ermee!

ik denk dat er genoeg middelen te noemen zijn, maar ik denk dat je gewoon zelf moet uitproberen wat werkt.

Haha, hoe ben je daar nou opgekomen?