hoe snel groeien je nagels?

De titel zegt het al een beetje, hoe snel groeien je nagels?

Nouja best snel, die van mij iig wel ik moet ze wel elke anderhalve week bijknippen.
Maar waarom wil je dat weten :p?

ik wil lange nagels hebben, maar ik knip ze steeds bij. Ik kan het nooit volhouden, en nep nagels irriteren me een beetje :stuck_out_tongue:

Is bij iedereen denk verschillend, bij mij groeien ze super snel! Maar bij sommige van mijn vriendinnen geloof ik niet zo snel.
En vijlen is altijd beter dan knippen hea! Worden ze steviger van.

Google leert ons dat ze 0,05 tot 1,2 mm per week groeien. Maar dat ligt er ook aan hoe je je nagelriemen verzorgt. Als je die goed verzorgt groeien je nagels namelijk ook harder.

Best snel.
Ik mijn nagels kunnen ook heel lang worden

Dat verschilt per persoon denk ik, want mijn nagels groeien heel snel. Maar bij sommige vriendinnen van mij duurt het heel lang.

veel te snel :slightly_smiling_face:
moet elke week bijknippen/vijlen…

In zonlicht zit vitamine D … doet je nagels sneller groeien, dus met je handen in de zon gaan zitten kan misschien helpen :stuck_out_tongue:

@ hierboven: in zonlicht zit geen vitamine D, door zonlicht ga je zelf vitamine D aanmaken.

Mijn nagels groeien in ieder geval super snel haha! en als je lange nagels vervelend vindt, raad ik het niet aan om ze lang te laten groeien… Dat kan nog wel is gaan irriteren :stuck_out_tongue:

Dat is bij iedereen verschillend. Het ligt ook aan de sterkte van je nagels, dat is ook weer genetisch bepaald dus haha. Sommige nagels breken ook heel snel af en andere kunnen enorm lang worden. Ligt er maar net aan. Dat is voor ieder persoon verschillend. :wink:

Mijne groeien ook heel snel, ik moet ze om de 2 weken knippen :stuck_out_tongue:

Snel. En ik kan nu ik gewend ben om mn nagels heel kort te hebben (door opleiding en touchscreen :stuck_out_tongue:) ook niet meer tegen langere nagels.
K knip ze bijna elke week wel.

mijne groeien best wel langzaam :frowning_face:

mijne groeien heel snel maar bijt ze vaak af echt zonde

Wat vinden jullie snel eigenlijk?
Mijn nagels vind ik ook snel groeien, maar zodra ze ook maar een beetje lang worden gaan ze meteen scheuren, helaas

Mijn nagels groeien ook heel snel.
Ik ben altijd te lui om te gaan vijlen enzo.
Maar als mensen vragen ‘zijn ze echt"?’, dan weet ik dat het weer eens tijd is. :B

Ik ben ze laatst een beetje gaan verzorgen, nu groeien ze echt erg snel. Ooit had ik hele lange nagels, toen dacht iedereen dat ze nep waren. Maar het verschilt gewoon per persoon, denk ik.

Als ik ze helemaal kort knip, heb ik na 3 weken weer echt lange nagels, dat mensen vragen of ze echt zijn enzo.
Ik zou willen dat m’n haar zo snel groeide :confused:

Ik knip ze eigenlijk altijd, maar sinds kort gebruik ik van Sally Hansen Nailgrowth Miracle. ik zocht gewoon een basecoat en deze was in de aanbieding. Ik geloofde nou niet echt dat mijn nagels sneller zouden groeien. Maar toch is dat wel gebeurt, tenminste, het lijkt wel zo! En anders idd vijlen:)