Hoe snel gaan jullie verder...?

Zaterdag had ik mijn tweede date, we zijn naar de bios geweest en een stuk gewandeld door het bos. Voor de date had ik me voorgenomen om niet verder te gaan haha, maar handwerk is toch voorgekomen. En ik zit me nou te bedenken, op je tweede date al verder gaan, is dat niet een tikkeltje te snel als het goed voelt is het misschien niet heel erg ofzo maar ik ben altijd bang dat ze daarom willen date dan.

Hoe zien jullie zoiets? Hoe snel gaan jullie verder?

Als je twijfelt over zijn redenen, zou ik nog even afwachten. Als je er zeker van bent dat jij hem echt leuk vind en andersom ook, waarom niet? :slightly_smiling_face:

Denk dat het verschilt per persoon. Na een jaar durfde ik nog vrij weinig, maar dat lag vooral aan mij.

Ik ga over het algemeen iets te snel verder wat ik niet had moeten doen. Ik stuur al heel snel foto’s van lichaamsdelen etc. Dom van mij natuurlijk. Maar ik heb er spijt van. Heb dit paar keer gedaan en heb me voorgenomen om het niet meer te doen. Ik ga te snel verder denk ik omdat ik vrij onzeker ben van mezelf, ik denk dan. Yeah, eindelijk iemand die mij leuk vindt. Maargoed.

Mijn eerste relatie duurde het vijf maanden voordat we verder gingen. Bij mijn derde en huidige vriendje, duurde het nog geen twee weken. Ligt denk ik aan de leeftijd en de ervarenheid.

Ligt er denk ik grotendeels aan in hoeverre je daar zelf al aan toe bent (plus hoe ver je eerder al bent gegaan, hoe ervaren je al bent) en in welke mate je je bij de jongen in kwestie op je gemak voelt.

Zelf was ik 19 toen ik mijn vriend leerde kennen en was daarvoor nooit met een jongen verder dan zoenen gegaan. We woonden allebei op onszelf dus dan blijf je denk ik iets eerder bij elkaar slapen, hij bleef na 2,5 bij mij slapen maar toen wilde ik verder nog niks. Als ik het me goed herinner gebeurde handwerk na 4 weken dat we elkaar kenden (en we zagen elkaar meerdere keren per week, dus pas na heel veel dates gebeurde dat), hij deed trouwens eerder wat bij mij dan ik bij hem.

Ik deed het nog voor ik een relatie met hem had (daarna dus wel wat gekregen). Ik kende hem toen wel al heel lang en ging al een jaar veel met hem om etc.

Oftewel, dat ligt aan de situatie, leeftijd, ervaring etc. Doe waar jij je goed bij voelt. :slightly_smiling_face:

Je moet je eigen tempo vinden, bij iedereen is het anders :wink: … ik zou nog wel wachten maar je moet het zelf weten, doe waar jij je goed bij voelt

Dankjee voor jullie reacties! (:

Heb je dat in de bios gedaan of onder het wandelen?

hahah doet dat ertoe:p maar niet in de bios, daar zou ik het niet zo snel doen we gingen wandelen in het bos en tsjaa daar was niemand en het was donker:x

HAHA sorry, ik moest even lachen om deze reactie.
sorry

Nou ja ik was best benieuwd naar het lezen van je stukje haha

hahah geeft ook niet hoor^^

Nou ik ken een meid die het heeft gedaan in de bios…

ach dat mag ze ook zelf weten haha(:

Echt het of alleen verder gaan? En ik hoop dat ze alleen was, anders is het echt nasty.

Je moet gewoon voor jezelf kijken wat jij wil. 't hoeft echt niet te betekenen dat jongens alleen daarom met je daten als het snel gebeurt. Ik denk dat je dat wel kan merken aan hem hoe hij is.
Ik ga zelf best wel snel eigenlijk, van ‘een filmpje’ kijken komt al snel meer als ik diegene leuk vind en hij mij en het voelt gewoon goed enzo. Met m’n 2 exen heb ik ook seks gehad voor we wat kregen, maargoed 1 daarvan was eerst ook gewoon een fuckbuddy.

Ligt denk ik aan de ervarenheid. Met mijn ex - eerste vriend - zijn we pas na een paar maand met handwerk begonnen.
Met mijn huidige vriend na een week ofzo. ><

Ik zou het zelf niet doen, maar blijkbaar voelde het voor jou op dat moment gewoon goed dus dan is er niks mis mee!

Zelf ben ik nooit verder gegaan dan zoenen, knuffelen en een jongen aan me borsten te laten voelen (niet onder beha, en toch heb ik van die ene keer spijt). Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad (alleen een groep 8 relatie). Ik wil mijn lijf en liefde voor de eerste keer bewaren voor iemand die speciaal is, en waar ik me echt goed bij voel, en waar ik ook iets mee heb. Ik ben blij met mijn lichaam, maar wil dat niet met jan alleman delen, ik wil het bewaren voor mijn toekomstige vriendje. Ben niet iemand die pas seks wil na het huwelijk maar ik wil het wel pas met iemand waar ik zeker een tijdje een relatie mee heb gehad dan. Dat lijkt me gewoon veel fijner, en ook om te weten dat hij ook zijn liefde alleen met jou deelt…

Oke als ik dit terug lees klinkt het eigen best ouderwets, maar zo voel ik het blijkbaar gewoon :flushed: