Hoe snel download een film?

Ik wil films gaan downloaden maar ik weet echt niet hoe lang dat duurt een gemiddelde film van 90 minuten met adsl internet hoelang zou dat ongeveer duren ? hoelang duurt het by jullie om een film te donwloaden ?
^^

Dat is afhankelijk van hoe groot het bestand is. Druk op downloaden en je komt er vanzelf achter

by my duurt het meestal 20 tot 30 minuten,
dan is het een film van 1,5 uur van 800 kb ofzo.

HOOFDLETTERTITEL HOEFD NIET HOOORRR !!!

we kennen het ook met normale letters lezen.

HOOFDLETTERS MOGEN NIET IN DE TITEL

Je bedoelt mb XD een film van 800 kb kan nooit XD

Inderdaad :’)

Hangt er echt heel erg vanaf, het kan in een uur gaan maar soms duurt het ook een paar dagen. Ik zou uitgaan van 4-10 uur ofzo? Weet niet hoor :stuck_out_tongue:

oh sorry ik wist niet dat hoofdletters niet mochten !

als je met een torrent programma download, hangt het af van hoe groot het bestand is en hoeveel seeders er zijn :slightly_smiling_face:
seeders zijn de mensjes die de film uploaden naar de torrentsite waar jij hem vandaan haalt :slightly_smiling_face:
ik hoop dat je het en beetje snapt…
maar hoe minder seeds (seeders) hoe langer het duurt. en meestal (bij mij in elk geval) komen de seeds uit het buitenland, dan zou ik als ik jou was de pc gewoon 's nachts aan laten staan zodat hij door gaat met downloaden, gaat het ook sneller… bij die lui in Amerika enzo is het dan nl overdag (A)

ligt idd aan aantal seeders & leechers en of je poort geopend is.

soms heb ik film (700 mb.) binnen in een kwartier, soms in uur, soms in dag ofzo. ligt eraan :slightly_smiling_face: