Hoe slaap je met je vriendje?

Hoe slapen jullie samen met je vriendje? Lepeltje Lepetje, of helemaal los van elkaar en slapen jullie samen in een 1 of 2 persoonsbed?

Bij mij thuis liggen we eerst tegen elkaar aan maar als we gaan slapen lig ik aan de ene kant van het bed en hij aan de andere:p. Hij heeft geen 2persoonsbed dus dan slaap ik op de grond:p
X

2 persoonsbed bij hem
2 matrassen op de grond bij mij

Nouja alles wel, heel klef en dicht tegen elkaar in het begin maar als ik wakker wordt dan liggen we niet meer zo hahaha.
Maar dan kruip ik wel weer tegen hem aan.
Hij is mijn kachel, hij heeft het altijd warm en ik heb het altijd koud.

Ik heb tot nu toe alleen nog maar bij hem geslapen.
2 persoons bed. En we liggen altijd lepeltje lepeltje, echt zo fijn <3
En als we wakker worden gaan we altijd weer lekker bij elkaar liggen.

Als we besluiten te gaan slapen, gaan we altijd los liggen. Ik draai ontzettend veel in mn slaap & val alleen in slaap als ik op mn buik lig en met mn hoofd naar rechts “kijk”. Dus das niet handig voor met zn 2en :stuck_out_tongue:. Bij hem thuis hebben we een 2-persoonsbed, hier bij mij thuis slaapt hij op de grond op een matras (er past net geen extra bed naast mijn bed).

Ik leg altijd een matras op de grond met daar naast nog een matje ofzo. En uiteindelijk gaan we als nog samen op het matras liggen. En dan liggen we lepeltje lepeltje of we kijken elkaar aan totdat we in slaap vallen. Of hij valt in slaap met mijn hand in zijn hand en als ik die dan weg haal dan wordt hij wakker.

Maar hij beweegt wel echt veel in z’n slaap.

bij hem in 2 persoonsbed,
bij mij in 1 persoonsbed.
wegaan meestal half tegen elkaar aan slapen met ruggen tegen elkaar toe=P
maar wordt altijd weer in zn armen wakker.
(ll)

We hebben nog nooit bij elkaar geslapen maar wel in slaap geavllen naast elkaar dan lag ik altijd op ze borst zeg maar en hij gewon op ze rug, gehe. En een keer in ze armen.

ahh wat romantisch!

Wij slapen in een 1persoonsbed. Ofwel lepeltje, lepeltje of anders hij meer op zijn rug en ik met mijn hoofd ook op zijn borst. Maar hij valt wel altijd sneller in slaap dan mij, en dan ga ik soms wel is ietsje verder van hem liggen voor zover dat gaat in een 1persoonsbed :grinning:

1 persoons bed gewoon naast elkaar

Ik slaap ook altijd op mijn buik haha. , zijn er niet veel van :stuck_out_tongue:

Slapen allebei bij elkaar in het eenpersoons bed :wink:

bij hem 1 persoonsbed en dan lepeltje lepeltje of ik lig met mijn hoofd op zijn borst ofzo. Wel altijd tegen elkaar aan…

ik slaap ook op mijn buik, het ligt veel lekkerder XD

Verschilt, kan namelijk moeilijk slapen als ik geen ruimte heb of niet op mijn buik lig.
Kan sowieso al moeilijk slapen want meneer snurkt. (’:

Ik heb zelf een 1persoonsbed, en hij een 2 persoonsbed.
Maar hij houdt me altijd vast en ik hem als we gaan slapen, maar ik hou ervan om op m’n rechterzij te liggen, dus ik ben heel bewegelijk in m’n slaap. Had hem laatst uit m’n bed ‘gegooit’ in m’n slaap :'3

We hebben allebei een eenpersoonsbed, en meestal maken we ruzie wie aan welke kant mag liggen. xD (we bewegen allebei veel in onze slaap, dus het zou kunnen dat je de ander eruit duwt xD)
Om in slaap te vallen liggen we zo: hij op z’n rug, ik op m’n buik tegen hem aan (half op hem) en dan legt hij zo z’n arm, die ik als kussentje gebruik. xD
Maar meestal houden we dat niet vol, en liggen we lepeltje lepeltje als we wakker worden.
Maar dan kruipen we dicht bij elkaar aan…

Bij mijn vriend thuis leggen we altijd 2 matrassen naast elkaar op de grond (hy mag geen 2 persoonsbed van zijn mams :anguished:? ) bij mij thuis hebben we een 2 persoons zelfopblazend luchtbed geval, ligt wel ideaal. We slapen echt altijd tegen elkaar aan, of ik lig tegen hem aan, of hij tegen mij. We houden altijd elkaars hand vast, en knijpen die echt bijna fijn. Als ik wakker wordt, liggen we ook echt nog steeds altijd tegen elkaar. Vind t echt super fijn! (als ik dit zo lees, zijn we best soort van klef-achtig :flushed: )

Bij mn ex deed ik altijd matrassen tegen elkaar, en als we dan wat deden schoof die steeds weg (irritant) hij had 2 lossen delen die een 2 persoonbed vormde, maar dat piepte als een mtf. dus dat was niet fijn. hij heeft nooit lepeltje lepeltje gelegen, en lag heel ver weg op zn zij, met zn rug naar mij toe. “want dat lag lekker” zei hij, en hij had het snel warm.

bullshit ofcourse, bij mn volgende vriendje eis ik lepeltje! :stuck_out_tongue:

In 1 persoonsbed, soms 2 persoons. Soms tegen elkaar aan, soms niet…