hoe sla ik hem aan de haak! tipss!!??

Hee iedereen!

Dit word de eerste keer dat ik een blog post via girlscene maar ik kan zooo goed wat tips gebruiken dus ik hoop dat jullie na mijn verhaal wat leuke tips voor me hebben! Het zit namelijk zo:

Ik heb eigenlijk nooit problemen met het aanspreken of flirten met jongens maar een paar maanden geleden met uitgaan kwam ik een jongen tegen met zo’n leuke uitstraling, en vooral als ie lachte dan vond ik hem zo’n leukerd helemaal mijn type. Ik zag dat ik hem ook was opgevallen dus hoopte dat hij wel naar me toe zou komen om een praatje te maken maar dat deed hij helaas niet :frowning_face:, en om de een of andere reden kon ik zelf de moed niet bij elkaar verzamelen om een gesprek met hem te beginnen. een paar weken daarna toen ik naar een feest mocht waar hij ook voor was uitgenodigd merkte ik dat hij de hele tijd naar me keek en als ik hem dan aankeek keek hij weg, ik vond t zo schattig maar baalde heel erg want hij begon alweer geen gesprek met me. Terwijl ik hem daar wel echt de kans voor heb gegeven! Het bleef alleen bij af en toe oogcontact. Nu is het al een paar maanden later en zie ik hem bijna iedere zaterdag staan omdat ik het heel goed kan vinden met een goede vriend van hem waar ik dan vaak heel lang mee sta te kletsen maar wat ik eigenlijk wil is dat hij diegene is waar ik zo lang en gezellig mee kan kletsen maar hij begint maar geen gesprek met me, wat moet ik nu doen??, wat doe ik verkeerd? toch zelf een gesprek beginnen wat ik echt niet durf haha nouja iniedergeval heeft er iemand tips? asjeblieft hihi?

Liefs honeyblossom (:

ik zou zelf een gesprek beginnen, hij is waarschijnlijk zelf te verlegen als hij wegkijkt

Wat denk je nou zelf?

@blueberrylove ja daar zit wel wat in, maar hij is echt geen lelijk eendje dus ik vind het een beetje moeilijk voor te stellen dat hij verlegen is

@peppermint dat ik gewoon gezellig met hem moet gaan praten en me niet zo aan moet stellen maar ik weet gewoon niet hoe ik schijt 7 kleuren

Met een hengel.

Gewoon zelf met hem gaan praten dus. En als je denkt dat hij niet verlegen is, misschien heeft hij dan wel echt geen interesse?

@patatkraam haha pedumtsjj op die opmerking was ik sowieso al aan het wachten :beer: ja dat zou wel sonde zijn maar beter dat ik daar achter kom als dat ik ergens hoop in heb wat er niet is

In plaats van dan te blijven hopen, kan je misschien beter zo snel mogelijk eens zelf een volgende stap zetten. Dan merk je het snel genoeg en verspil je ook niet veel tijd meer aan die jongen. Met dat in je achterhoofd kan het alleen maar meevallen

@patatkraam truee! bedankt voor je advies :slightly_smiling_face: