hoe sjaals opbergen?

hebben jullie ene leuk idee hoe je je sjaals kunt opbergen, mijn lade puilt nu namelijk uit en ze liggen en hangen overal. HELP ME!

Ik douw ze altijd in een plastic tas
Oh maar da’s geen leuk idee hè.

Misschien zo? Sjaals ophangen. ^-^

Dat heb ik ook, ik heb nu de helft op één kleerhanger en ze vallen er telkens af.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70108912/
Ik heb hem gewoon in mijn kamer hangen, aan een haakje, met al mijn sjaals. Maar kan ook in je kast, als je kast groot is.

Ik heb in mijn kast een soort van doos bekleed met stof en daar heb ik al mijn sjaals in!

Bij mij slingeren die ook overal rond xD Maar ik vind dat niet zo heel erg :’) Als 't mij dwars gaat zit neem ik dat ding uit Ikea, dat ziet er heel handig uit hiervoor!

Tussen me riemen of kleren . Hahaha

Ik heb zo iets om omhoog te hangen met allemaal cirkels in waar je je sjaals moet doorbrengen.

Ik heb mijn sjaals gewoon aan kleerhangers gehangen. Ongeveer 4 per kleerhanger.

ik heb ze in een mandje op mn ladekast. Niet echt ideaal maarja, dat is mijn helel kast niet :slightly_smiling_face:
Je kan ze denk ik het beste in zo’n komplimentding van de ikea hangen (:

aan een haak of kleerhanger

thanks! dat ikea ding ziet er handig uit!

Opplooien in een doos, ofwel zoiets (heb ik van de ikea):

http://www.ikea.com/be/nl/images/products/komplement-multihanger__58185_PE163835_S4.jpg

oh ik zie net dat iemand hem al gepost had, sorry :stuck_out_tongue:

Ik prop ze gewoon in mijn kast. Maar dat is niet echt een leuk idee denk ik.

Ik heb ze gewoon aan een haak hangen!

Gewoon aan een paar haken heb ik ze hangen, wel zo overzichtelijk :stuck_out_tongue: als je ze in een doos propt blijft je zoeken en rommelen. Maar van die speciale ophangers voor sjaals zijn ook handig :slightly_smiling_face:. Maar een paar mooie haken zijn wel zo mooi vind ik.

ik heb ze gewoon in mn kledingkast aan een paar kledinghangers.
En de twee sjaals die ik het meest gebruik hangen gewoon aan mijn kapstok bij mn jas.

Bij mij liggen ze allemaal in een mooie hoedendoos, met de deksel eraf (staat leuk en hoef ik niet telkens de deksel eraf te halen).

Ik heb ze gewoon aan een los kapstophaakje hangen!