Hoe sims 3 downloaden?

Heey!

Ik las in een ander topic over de sims 3 downloaden, alleen dat is al een superoud topic en de site’s liggen er bijna allemaal uit. Weet iemand waar je de sims 3 kunt downloaden met een beetje duidelijke handleiding? Helaas kan ik geen cd-roms in mijn laptop, aangezien er geen cd-rom poort in zit :frowning_face:

Alvast bedankt!
Liefs x

Er is een algemeen sims topic waar dit wel is uitgelegd geloof ik. Maar even uit mijn hoofd heb ik het op deze manier gedaan:

1. torrent downloaden met .rar bestand
  2. via winrar uitpakken (pluspunt van winrar, de free trial van 30 dagen is een free trial voor altijd)
  3. spel installeren uit het uitgepakte bestand
  4. iso hunt downloaden en het ‘schijfbestand’ koppelen
  5. spelen :slightly_smiling_face:

www.sims4.nl had vroeger hele goede en duidelijke handleidingen voor downloaden maar die zijn op gegeven moment van de site afgehaald omdat het natuurlijk wel een beetje niet legaal is, maar als je goed door zoekt op hun site kan je nog wel het een en ander vinden

maar je kan via origin het spel ook kopen dat het dan gedownload wordt, je hebt er geen cd-poort voor nodig. je moet zelf kijken of je het via de legale of illegale weg wil doen ;p

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Oeeeh, ben nu eerst bezig met iets wat ik ergens anders had gevonden. Hij is nu aan het installeren :upside_down_face: Als er mensen belang bij hebben wil ik het hier (of in het algemeen sims topic) wel even plaatsen hoe ik het heb gedownload. (Als het lukt in ieder geval)

edit;; aii, het lukt niet… er is niet voldoende ruimte ofzo om de crack te plaatsen, weet niet wat ik kan wissen (en hoe), verder werkt het geloof ik wel prima.