Hoe Rood blauw geblokt blousje combineren?

Ik heb een superleuk felblauw rood geblokt blousje in mijn kast hangen. Ik kon geen foto maken of vinden. Maar gewoon vrij simpel maar felrode grote blauw roode blokken. Met zwarte knoopjes. In ieder geval. Ik combineer hem steeds met een spijkerbroek en een blauw hemdje. Nou wil ik hem een keer totaal anders combineren, ik heb echt geen idee hoe!

Misschien met een rokje? Of in je broek met een giletje er overheen?

over een zwart bodycon kleedje kan ook heel leuk zijn :slightly_smiling_face:

met een jeans. en allstars in de kleur blauw of rood die matchen met je blouse.
spijtig dit.

Wit hemdje, Zwarte broek, gouden ketting, en gewoon enkellaarsjes of sneakers!

Ik heb een rood-zwart geblokt blouseje dat vrij oversized is. Ik droeg hem laatst met een leren rokje en enkellaarsjes. (:

je zou 'm ook op een zwarte broek kunnen doen, zwart hemdje. blouse eroverheen, en dan vastknopen of in je broek doen, en dan een dun riempje erbij. && met sieraden en schoenen zou ik iets doen in de kleur van het shirtje of riempje.

Ik heb ook zoiets, ik draag hem vaak met zo’n hoge broek, en dan de blouse daar bij in (:

Legergroen-kleurige broek en dan stoere laarsjes?

dicht in een zwarte highwaist broek doen en timberlands of leren laarsjes met studs er op?

mijn vriendin heeft ook zo’n blousje, en die draagt het wel eens boven een zwart shortje met daaronder een panty en alstars.

Spijkerjasje?

met bijvoorbeeld een grijs (of zwart) spannend jurkje en nylon kousen en dan je hemdje daarboven met een dikke sjaal ofzo :slightly_smiling_face: