Hoe relatie met oudere man

Hoi,

Ik ben 23 jaar en ik ben er heel vaak achtergekomen dat ik niet zo goed overweg kan met leeftijdsgenoten, ook al probeer ik het hard om vrienden en vriendinnen te maken. Heb ook al een paar vriendjes gehad, maar het bleek toch dat we dan weer niet op één lijn zaten. Met mensen die jonger zijn dan ik is het nog erger.

Ik kan veel beter overweg met mensen die wat ouder zijn, denk aan eind 20, en in de 30. Toen ik een halfjaar naar het buitenland ging heb ik ook voornamelijk met dertigers opgetrokken die ook op reis waren (en geen mensen van mijn eigen leeftijd) en dat ging zoooveel beter en makkelijker.

Daarom dacht ik: had ik maar een partner die ouder was dan ik. Met jongens van mijn leeftijd lukt het gewoon niet, en ik vind oudere mannen ook aantrekkelijker, dus why not. Ik ben ook al toe aan huisje-boompje-beestje en kinderen, dus dat sluit ook beter aan (dit is ook een van de redenen denk ik waarom veel leeftijdsgenoten mij raar of saai vinden).

Maar… hoe kom ik aan zo’n man? Waar ontmoet ik ze? En hoe kan ik ze overhalen om mij een kans te geven, want ik kan me ook voorstellen dat ze op het eerste gezicht geen behoefte hebben aan iemand van mijn leeftijd, omdat het om verschillende levensfases gaat. Ik ga nauwelijks uit en ik ben niet op zoek naar een man die alleen maar een jongere vrouw wil voor seks ofzo. De ‘oudere mannen’ die ik ken wonen of in het buitenland of ze zijn bezet of op een andere manier onbereikbaar of ze zijn gewoon super creepy.

Even voor de duidelijkheid: het gaat dus niet om hele oude mannetjes, maar om mannen van 28-35 ongeveer. En ik ben niet het type voor datingsites of apps, dus dat valt af.

Ik wilde zeggen datingapps/sites maar aangezien je dat niet wil, zou ik het niet echt weten. Misschien in je eentje naar een kroeg gaan die wat ouder publiek trekt en daar een biertje/wijntje met jezelf doen? Festivals, musea, beurzen misschien? Maar denk dat je in de kroeg meer succes hebt.

Ik had in eerste instantie ook datingsapps willen aanraden. Waarom ook niet? Daar hebben mannen bewust aangegeven dat ze opzoek zijn naar jongere vrouwen, of igg vrouwen van een bepaalde leeftijd.
Je zou het ook kunnen overwegen om op plekken uit te gaan waar oudere mannen komen? Wie weet is dat een mogelijkheid?

Ik ben een tiener denk aan 15-17 is het normaal dat je eigenlijk alleen maar val voor jongens van 18-21 ??

Nouja, op datingapps of sites kun je wel duidelijk aangeven waar je naar op zoek bent en heb je daar al een schifting met wie je in contact komt. Bovendien, als je gewoon de serieuze datingsites hebt, zitten daar ook mensen die daadwerkelijk op zoek zijn naar een leuke, vaste relatie ipv de booty calls die nogal eens via Tinder plaatsvinden (ook niet altijd natuurlijk maar wel meer dan de serieuze sites).