hoe reageren?

een beetje vage titel maar ik wist niks anders…

nou ik ken de zoon van mijn vaders beste vriend al echt super lang. En laatst zag ik hem weer en flirte hij best wel met me enzo. En ja dat vond ik natuurlijk wel leuk. Dus op msn hebben we nog heeel veeel gepraat en geflirt maar nu zie ik hem zondag op een feeste en weet ik echt niet hoe ik moet reageren. Ik ben namelijk nogal verlegen, en wordt snel rood -.-
En het is op een verjaardag met zijn vader en mij vader er bij…
dus iemand advies, tips?

En nog een vraag, ik praat dus met hem op msn en soms is het echt super gezellig maar soms dan is hij online en dan zeg ik gedag en dan zegt hij niks terug of gaat hij onmiddelijk offline. is dit gewoon een jongensding of normaal?

Xxx alsvast bedankt

ligt eraan. soms hebben jongens even geen zin om te praten, of gaan ze net weg ofzo. dus ik denk dat je je daarom geen zorgen hoeft te maken :]’

euh, tips. gewoon naar hem toegaan en een beetje praten. misschien een beetje flirten, als het ervan komt. ofzo?

Dat laatste is volgens mij gewoon een jongensding.
En na een tijdje geloof ik dat je zijn aanwezigheid wel gewoon wordt, en dat dat rood gaan zal overgaan. Probeer gewoon vrolijk en spontaan te reageren.

ik zou gewoon als vrienden met elkaar omgaan op het feestje, als hij moves maakt en met je flirt kun je het denk ik wel gewoon terug doen! tenzij je heel verlegen bent en dan zeg je gewoon dat het je niet wilt omdat je vader erbij is. of is je vader zo’n type dat niet wil dat zijn dochter flirt? of juist wel en je dan belachelijk gaat maken? hangt denk ik erg van je vader af :wink: maar waar jij je fijn onder voelt gewoon.
rood worden is toch geen probleem?

owh dat online-dan-plots-offline ding is normaal :wink: weet niet waarom dat is, miss alleen mail checken? maar de jongens die ik ken doen het ook vaak!

Dat laatste is niks persoonlijks, zie dat vaak voorbij komen. Ze bedoelen er niks mee.

Bij mij is het zo dat ik verlegen ben als ik alleen ben met een jongen.
Als er mensen om ons heen zijn, praat ik veel gemakkelijker. Kijk rondom je heen, praat over iets dat je gezien hebt of iemand die iets geinigs aan heeft ofzo ;p Denk er gewoon niet te veel over na, anders maak je jezelf gek met wat je moet zeggen en hoe je moet doen etc.