Hoe reageerde je op de dood van Michael Jackson?

Ik was nooit zwaar in de ban van Michael Jackson en toevallig deze week had ik speciaal met iemand afgesproken om Michael Jackson te luisteren bij diegene thuis waar ik nog nooit eerder was geweest en ik ben verliefd op diegene.

Creepy.

En ik was vannacht in een club met DJ Hardwell en dat feest betekende best veel voor me en zodra de DJ het nieuws ontvangen had (hoogstens een paar minuten nadat het bekend was) werd er plotseling keiharde Michael Jackson-muziek afgespeeld.

Iedereen ging helemaal gek: Omdat ze rouwden voor Michael Jackson, omdat het tegelijkertijd de afsluiter van het feest was, omdat zijn muziek geniaal is en een paar zelfs omdat ze peperdure (zwarte) kaartjes voor een van zijn concerten in Londen hadden gekocht.

Mijn week in de ban van Michael Jackson dus.

Hoe was jullie reactie op zijn dood?

Ik was wel heel verbaasd van ‘huh, dood ?’, maar niet verdrietig.
Hij heeft veel bijgedragen aan de muziek in deze wereld, respect daarvoor.

agree :grinning:

ik hoorde het vanochtend in de les door klasgenoten,ik was heel verbaast.
had er nooit overnagedacht dat hij dood zou gaan,en als hij dan opeens dood is is het best erg!respect voor hem en zn muziek.

Ik ook.

Ik lag in bed en keek op mn gsm een berichtje van mn vriendin ; Michael Jackson is dood !
Ik was wel even geschokt, het was zo van … waaaauw hier gaat veel ophef over komen
héél wat mensen zijn geinspireerd door die man en keken naar hem op
en ik heb veel respect voor hem dus
rip Michael Jackson, you were a legend, maar daar blijft het bij ;p

Ik wilde het niet geloven…

oeps ik bedoelde dus niet, je bent een legende maar daar blijft het bij
ik bedoel dat is het enige dat ik doe, ben niet verdrietig ofzo…

Ik vond het zo raar, gewoon dat ie weg is weetje…

Ik kwam net thuis van school en ik zette de tv aan en keek naar het nieuws toen zag ik staan MJ dood ! ik dacht nee dit kan niet waar zijn ik ben niet echt zo’n grote fan van hem maar luisterde wel met plezier naar zijn muziek
Rust in peace The king of pop

het was vanochtend, ik lag in m’n bed en ik hoorde m’ n moeder en m’ n broertje praten. mijn broertje zei iets van “wow dit is wel erg he?” maar ik wist niet waar het over ging, toen ik 10 minuten later opstond zei m’ n broertje “Michael Jackson is overleden…” ik: “WAT? WAAROM? :O”

enzo :’] RIP MJ.

het was het eerste wat ik hoorde toen ik wakker werd :|. En ik was wel verbaasd, maar ben nooit echt fan van hem geweest…

En het is kut dat hij dood is, maar dat is het altijd als iemand dood is (zeker als je zo jong dood gaat)

Hoorde het van mijn moeder aan de telefoon 's ochtends. Had echt zoiets van dat kan niet waar zijn!

[i]Ik hoorde de geruchten bij Shownieuws gisteravond. Ik had al zoiets van; Die is dood.

Vanochtend op de radio kreeg men te horen, dat Michael Jackson al als kind al populair was en beroemd. Dus hij heeft nooit een fatsoenlijke jeugd gehad. Misschien was het heel stiekem wel te verwachten aangezien hij tegenwoordig vaak in het nieuws kwam met dat hij huidkanker had/heeft en de ziekte van Vitigilo ( typ ik het zo goed? )…

Maar hij is én blijft een legende, voor altijd.

Michael Jackson, you’re rock! Rest in Peace.[/i]

Ik las het op Girlscene vanochtend. Ik had zoiets van : wat? De King of Pop dood? Dat kan niet! Dat kan gewoon echt niet.

Ik was geen huge fan van hem, maar hij maakte wel verdomd goede muziek. En daar luisterde ik altijd met plezier naar.

Ik kan het nog steeds niet geloven :frowning_face:
Een vriendin vertelde het…
R.I.P Michael <3 I Love You

Ik hoorde het vannacht om half 2 ofzo, van een vriend toen ik terug kwam van een feestje. Het is altijd spijtig als iemand overlijdt, zeker als diegene kinderen na laat. En sowieso voor de nabestaanden is het zwaar, of diegene nou bekend is of niet.

Verder had ik niet zoveel het MJ, dus ik sta er ook niet zoveel bij stil. Je wordt er wel mee platgegooid op tv enzo.

Ik las het vanacht om kwart over 12, ik geloofde het eerst niet omdat het eerst zo’n gossip site het melde, maar toen heb ik het live via de bbc op internet gevolgd en toen leek het al waar.

Maargoed, ik heb niets met Michael Jackson, dus voor mij maakt het niet zoveel uit, vind het zielig voor zijn kinderen, ik ben ook mijn vader kwijt dus vandaar…

Ik kon het niet geloven,ik lag in bed en mn moeder kwam het zeggen.
En het eerste wat ik dacht was wat erg,dit word het wereld-nieuws

Mama: weet je wie er dood is?
Ik: nee?! wie dan?!
mama: Micheal Jackson
Ik: Oh. -.-"