Hoe reageerde hij?

Ik denk dat het wel al veel meisjes is overkomen, dat hun vriend al seks heeft gehad maar jij zelf niet.
Hoe reageerde je vriendje toen je zei dat je nog niets had gedaan, behalve kussen? (of zelfs dat niet.)
Ik weet ook wel dat er al 14/15 jarigen zijn die ook al ontmaagd zijn, daar is het nou niet zo raar als het je 1e keer is.
Maar ik vraag het aan de 16/17/18/… jarige meisjes vooral (:
(Niet dat dat laat is, maar ik vind nu een jongen leuk die wel al seks heeft gehad, en ik vraag me nu dus af of hij het erg zou vinden dat ik nog totaal onervaren ben (:, daar komt het hele topic eigenlijk op neer! )

Vindt ie vast niet erg.
Mijn vriendje had toentertijd ook nog geen seks gehad, dus ik kan er niet over meepraten, sorry haha.

Tuurlijk vindtie dat niet erg. Hij voelt zich vast vereerd haha.

Ik ben 18, ik heb ook nog geen seks gehad, en mijn vorige vriendje had dat wel. Hij vond het verder helemaal niet raar en maakte hem ook niets uit ofzo. Maar ik merkte wel dat hij vaak te snel wilde gaan zegmaar, en als ik dan zei dat ik dat niet wilde begreep hij dat ook wel. Soms had ik wel het idee dat hij het ergens toch weer niet helemaal snapte, dan zei hij dat ik niet zo onzeker moest zijn en me niet zo druk moest maken, maar dat was eigenlijk alleen maar goed bedoelt, want hij zei ook vaker dat hij soms bang was dat ik dacht dat hij per se seks met me wilde en dat dat niet zijn bedoeling was enzo. Maar hij vond het dus niet raar ofzo, en hij accepteerde het ook gewoon. Het is intussen wel uit (en we hebben trouwens geen seks gehad). Maar hij zal het dus vast niet erg vinden hoor :wink:

Als je vriend het ook al erg vindt dat je nog maagd ben…
sorry, vind ik echt raar xd

ik was 16. en hij had al ervaring. ik niet.

hij vond het juist super schattig en was best wel ‘‘vereerd’’.
hij had ook alle tijd om t wachten :slightly_smiling_face:

Mijn vriend vind het goed dat ik niet zomaar met de eerste beste jongen het bed in duik. Hij had er respect voor dat ik ook niet met hem gelijk alles wou, hij vind het ook niet erg om te wachten en hij is best vereerd dat hij mijn eerste mag zijn:)

Ik was 16 en hij 17 en we waren beiden nog onervaren. Daar kwam overigens wel snel verandering in. Maar ik snap je punt, ik denk dat ik me ook wel anders had gevoeld als hij geen maagd meer was geweest. (Haha, dat klinkt zo raar, kunnen jongens ook maagd zijn? Het klinkt zo vrouwelijk)
Ik denk toch dat ik dan meer het idee zou hebben dat hij me zou opdringen, ook al zou dat niet het geval zijn. Ik denk dat ik me dan verplicht zou voelen tegenover hem, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.

Maar meis, wacht nou gewoon tot jij het wil. Ik heb eerdere keren ook tegengehouden met scharrels, maar dat kwam gewoon omdat ik niet in een one night stand ontmaagd wilde worden en ik er geen goed gevoel bij had. Succes in ieder geval!

Ik ben 18 bijna 19 heb ook niet zoveel evaring, en ben ook nog maagd.
Een jongen waar ik nu bezig mee ben, vind het helemaal niet erg & mn exen vonden het ook niet erg.

En als je een vriendje hebt de het erg vind en raar en je daarvoor niet wilt ( heb ik zelf meegemaakt ) is je niet waard.

Ik heb nu helemaal geen vriendje, maar ik vind dus iemand leuk en ja dan ga je erover dromen van samen te zijn ;p En toen vroeg ik me plots af wat hij ervan zou vinden.

Jullie vriendjes vonden het helemaal niet erg, dat is echt heel goed! Hij is echt een lieve jongen dus hij zal er ook wel geen probleem van maken (:
Maargoed, eerst zien dat er iets meer groeit natuurlijk !

Haha ik vind het niet meer dan normaal dat ik nog maagd ben, en hij ook. Hij zelf is wel al ontmaagd (hij had het met een 15-jarige gedaan na 2 maanden ofzo muaha) maar met mij doet hij wel gewoon rustig aan. Waarschijnlijk omdat het bij ons wel serieus is en bij die vorige relatie niet.

Eh, ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zou het als jongen als iets supergoeds en bijzonders zien, aangezien de meeste meisjes in deze tijd toch afgelikte boterhammen zijn of al minstens één keer zijn aangeraakt om het zo maar ff te zeggen. Oké, same goes for the guys.

een beetje een goeie/leuke jongen vind dat niet erg hoor!
hij is wss al lang blij dat hij weer aan z’n trekken komt ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[list=*]

geeen idee of hij dat dan erg zou vinden=O. toen ik mijn vriend kreeg. was hij 17.ik nog wel 15 :$. mnu 18 en 16. maar hij was onervaren en ik ook. en eigenlijk denk ik dat het makkelijker word als 1 al ervaren is. want bij ons had geen van beide een idee wie moest beginnen en wat we moesten doenXD. en hij zatdaar maar a schatt niet bang zijn ik heb ook nog niks gedaan blablabla. op dat moment wou ik hem eigenlijk stiekem keihard uitlachen. niet omdat hij niks gedaan hd. maar op de manier waarop hij dat zijxD

Mijn vriend vond het juist fijn dat ik onervaren was, want ik ben 15 en het zou pas sletterig zijn als ik alles al gedaan had, het heeft trouwens niks over je skills te zeggen want de bij mijn eerste keer kwam hij al klaar :stuck_out_tongue:

Lol het is denk ik algemeen wel bekend dat als een jongen het voor het eerst doet, hij gegarandeerd klaarkomt en dan wel vaak binnen 5 minuten. Tenzij hij een of ander (erectie)probleem heeft ofc. Dus dat heeft niks met prestaties te maken :'3

Hij had gewoon zoiets van ‘oke’
Hij had zelf al wel ervaring, maar niet veel ofzo.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit toch, of de ene wel maagd is en de andere niet…Je kiest er samen voor, daar gaat het toch om (:

Mijn vriend vond het ook niet erg… ik ben 20 & hij is 26… maar toen we t daarover hadden, zei hij wel van ja ik wil gewoon heel voorzichtig met je zijn en niet te snel gaan! Was echt zoo lief!

Mijn vriend is 19 en ik 16. Nu hebben we wel alles gedaan, maar ik was eerst nog onervaren. Hij vond het helemaal niet erg!
ik denk dat hij het wel speciaal vond om mijn eerste te zijn, of vereerd ofzo haha
don’t worry :wink: