Hoe reageer jij je af?

Ik vroeg me af wat jullie doen als jullie heel erg boos zijn.
Heel toevallig ben ik nu erg boos.
Ik ben echt bijna nooit boos dus ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.
Ik wil er graag vanaf!
Nu heb ik zegmaar echt zin om iemand in elkaar te slaan maar zo ben ik niet. :stuck_out_tongue:
Dus vertel me wat doen jullie om je af te reageren?

Schrijf het van je af

Misschien kan je even een rondje gaan rennen? Of als je een fitness-apparaat hebt thuis daar even wat oefeningen op doen? Jezelf even flink uitputten kan heel erg fijn werken!

Muziek maken, ik drum en speel gitaar dat werkt wel lekker. Maar ik weet niet of jij een instrument speelt?

Als ik boos ben wil ik altijd schreeuwen of iemand slaan. Beide gevallen doe ik in het kussen.

Jep ik speel n beetje piano, en ik zing ook de hele tijd, vooral als ik mn gevoelens kwijt moet ofzo :stuck_out_tongue: dat ik daar niet eerder aan heb gedacht dankje

Ik breek pennen of ik ga met spullen gooien. :’)
Maar dat is echt als ik ook sacherijnig ben, anders ga ik even een rondje lopen, muziek maken, of muziek luisteren :slightly_smiling_face:

als ik boos ben ontlaad ik me door te huilen
en ik gooi met deuren.

Ik ben ook bijna nooit écht boos, maar ik ga, als ik een keer wel boos ben, meestal schrijven of ik had een keer een lekke skipibal waar ik keihard tegenaan schopte, hielp ook. Of ik ga huilen…

Van me afschrijven, huilen, het aan een vriend(in) vertellen…

Ja ik ga ook vaak huilen eigenlijk. Maar ik kan nu eigenlijk niet…
Ik kan het met niemand thuis delen en ik heb daar ook geen zin in.
Ik wil me gewoon even afreageren zodat ik er niet de hele dag aan hoef lopen te denken :s

ik sla dan vaak mijn bed in elkaar en zet keihard vrolijke muziek aan (wel met oortjes anders worden me ouders boos)

Big bang theory kijken, of Kud :’) Anders schrijven, zingen, fluiten, mediteren, lezen…

haha xd geniaal.

Ik scheld alles bij elkaar. lucht op maar is niet prettig voor je omgeving

Ik luister altijd lekker hard muziek. Of ik ga zelf gitaar spelen. (:

je moet gaan hardlopen! lekker alles los laten en nergens aan denken en het is nog goed voor je lichaam ook :wink:

Ik ben nooit heel erg boos maar als ik boos ben moet iedereen uit mn buurt blijven want ik en dan echt alles kapot maken. De vorige keer was mijn spiegel het slachtoffer :’) Nu zit er een dikke barst in. Oh en ik scheld alles bij elkaar. Ik heb dan echt niet meer door wat ik doe en dan als het over is denk ik oh shit xD
Maar gelukkig komt het bijna nooit voor dat ik zo kwaad word.

Ik denk dat ik maar een boksbal aan moet schaffen dan kan ik me daarop afreageren haha

Haha helemaal dit.

Oja als ik ECHT boos ben ga ik echt de meest verschrikkelijke dingen zeggen. Kankertyfustering met aids bevlekte hoer met chlamidiya en heel veel kankergezwellen, zoiets. Ik scheld nooit standaard met kanker maar als ik boos ben denk ik daar echt niet over na.