hoe reageer jij als je vriend een ander meisje nakijkt?

Hij doet het niet niet meer. Maar wel in het begin. Ik zei zo heel sarcastisch van: ‘En? Kan je het zien?’ :]
Maar, ik maak me geen zorgen, als ie haar HELEMAAL nakijkt, zeg ik er natuurlijk wel wat van, maar zolang het maar bij kijken blijft. En kom op als ik een leuke jongen zie, kijk ik er ook naar. Maar het hoeft nog niet te betekenen dat ik hem leuker vind dan m’n vriend.

dan word ik best jaloers en beetje boos, komt vast door wat er gebeurd is
maar meestal zeg ik dan van kun je t zien? of ja lekker kontje heeft ze zeker?
en dan voelt hij zich betrapt en gaat ie opeens heel lief tegen mij doen
kan ik me zo aan ergeren

ik kijk toch ook als ik een mooie jongen zie (a)

Precies!
Alsof er nu ineens, nu je een relatie hebt, geen andere mooie mensen op de wereld lopen. Ik kijk ook naar mooie meisjes/jongens, die zijn leuk om naar te kijken. En dan kijk ik gewoon weer naar mn vriendje & andersom ^^

Meekijken, ik wil weten wat hij interessant aan haar vindt…
En verder maakt het me niets uit, zolang het maar bij kijken blijft.

idd xD
kijken is menselijk, als er een knappe jongen voorbij loopt kijk je toch zelf automatisch ook

Ik denk dat je zelf ook wel kijkt als er een leuke jongen langs loopt?
Dus het is best okay zo lang het bij kijken blijft (het liefst onopvallend natuurlijk).

Laat hem maar lekker kijken. Kijken doe je met je ogen.

Jullie gaan mij niet vertellen dat je NOOIT naar een andere jongen kijkt?

Yep :slightly_smiling_face:!

Gewoon meekijken ja, haha.
Vind het altijd wel grappig, en dan geef ik ook altijd mijn mening over haar :stuck_out_tongue:

Hahahaha jaaa. En dan een opmerking maken ‘lekker kontje heeft ze he’.

ik zeg meestal iets van ‘‘lekker ding he’’, ofzo. het maakt me eigenlijk niets uit.

Ik kijk toch ook naar jongens! :stuck_out_tongue: Maar verder gewoon grapje maken… Ik weet toch wel dat hij van houd…

Het is niet zo dat ik er een probleem van maak, maar ik zeg er vaak wel iets van. Niet omdat ik hem niet vertouw ofzo, maar omdat ik het gewoon niet leuk vind ( en ik ben behoorlijk jaloers ). Zolang het alleen maar bij kijken blijft zal ik er geen (groot) probleem van maken.