hoe reageer jij als je vriend een ander meisje nakijkt?

zoals de titel al zegt : hoe reageer jij op je vriend als hij een ander meisje nakijkt?
ikzelf negeer hem dan of ga een jongen nakijken en dan net doen of ik hem niet hoor praten ofzo :stuck_out_tongue:

Ik kijk dan naar haar en geef mijn mening over haar. (of ze leuke schoenen aan heeft ofzo)
Ik ga er geen punt van maken, dat heeft toch geen zin.

Niks, het is maar nakijken…

Ik kijk mee en geef ook mijn mening over t meisje. Mwjah.
Als die gaat flirten met het meisje, dan moet die oppassen bij me =9.

Eigenlijk… doet hij dat nooit :grinning:

Dat zeiden ook een keer vrienden van me over hem. Ze liepen over straat in de stad en er liep blijkbaar een heel mooi meisje voor hun. Dus ze keken alle drie naar haar. Maar die 2 vrienden stonden van wow zij is lekker en mijn vriend zei alleen maar; wow zij heeft lang haar! :stuck_out_tongue:
Hij keek voor de rest niet eens naar haar haha.

Als mijn vriendje een meisje nakijkt is het meestal om haar af te kraken xD Maar goed, ik zou er geen punt van maken, ben redelijk zeker over onze relatie :slightly_smiling_face:

-
Sorry foutje, druk soms per ongeluk op het quote knopje ipv wijzigen.

dat doe ik dus ok :slightly_smiling_face:

Ligt aan het meisje. Als ze heel mooi is zou ik echt jaloers worden. Ik denk dat het wel een tijdje in mijn hoofd zou blijven spoken (ja ik weet het, dramaqueen).

Niks. Het is maar kijken.
Als ik naar een andere jongen wil kijken moet dat toch kunnen.

mn vriend doet dat nooit opvallend waar ik bij ben
en al zou die het doen, dan krijgt ie een tik van me voor de grap… vind het nie serieus om er ruzie over te maken ofzo

niks of ik maak er een grapje over
of ik zeg dat ik een ander meisje lekkerder vind haha

Vind ik een beetje onrespectvol, als hij dat doet waar ik bij ben. Snap best dat beetje flirten leuk is maar doe dat dan met je vrienden ofzo… Ja ik zou wel geirriteerd zijn…

Ik zou meekijken en me mening geven over haar, of een grapje ervan maken van leuk meisje of niet? En als die dan jaa ofzo zou zeggen, zou ik zeggen van misschien moet je haar maar vragen of ze met je mee wilt lopen. Ik word er niet onzeker van ofzo en het houd me ook niet bezig.

Het is maar kijken, BIGDEAL…

ja kzeg dan altijd tege hem waar kijk je naar?..ze heeft toch geen kont. Je my nie voor nix gevraagd en dn is ie stil.

Niks. Kijken mag.
Als jij een knappe jongen ziet kijk je toch ook wel?

Dat ligt er aan. Over het algemeen voel ik me er niet zo heel goed bij als ik op dat moment naast m loop. Maar verder kan het geen kwaad toch…
:tipping_hand_man:

Njaa ik weet het eigenlijk niet, hij heeft het (volgens mij) nog niet gedaan waar ik bij was. Maar al zou hij het doen ( denk het niet maargoed :stuck_out_tongue: ) zou ik denk ik gewoon voor de grap zeggen (zoals hierboven al gezegd) wat heeft ze leuke schoenen aan. Ofzoiets droogs…
x

ik vind het echt totaal niet erg. Ik zeg dan vet leuk meisje ofzo en ga er ff op door.
Als ie het te erg doet dan zeg ik zo hallo kijken mag maar doe het is wat stiekemer! tis niet de bedoeling dat ze denkt dat je haar wilt. Zucht, je moet nog zoveel leren (a)