Hoe raak je een telefoon kwijt in een aardappelveld.

Dit is niet echt een verhaal om bij schrijfsels te zetten omdat het best wel kort is, maar ik vind het wel grappig om aan jullie te vertellen hoe me zus haar telefoon kwijt raakte op vakantie, dus dan doe ik het toch haha :stuck_out_tongue:

Het begon meteen al dat we daar aankwamen, Camping Wedderbergen in Wedde (Groningen)
We schreven ons in voor een nachtdropping. We werden net voor de grens van Duitsland gedropt. Ik samen met 7 anderen, onderandere mn zus, stonden buiten de bus te wachten tot we geroepen werden en we weg konden gaan. Maar we hadden al een uur in de bus gezeten, en hadden ook wat drank op. Dus we moesten plassen. Het zou nog een half uur duren voordat we weg mochten gaan. En we stonden in het midden van een lange weg dat langs een aardappelveld ging. Me zus dacht handig te zijn, en ging dus in dat veld plassen, want wij dachten eerst dat het gewoon bosjes waren. Achteraf hoorde wij dus dat het een aardappelveld was. Ze scheen met het lampje van haar telefoon om te kijken waar het kon, deed toen haar telefoon in haar broek zak. Ging plassen en kwam weer terug naar de groep. Even later konden wij al vertrekken. We liepen in dezelfde richting als waar de bus heen ging. Die weg was ongeveer, vanaf het startpunt, 400-500 meter lang. Die liepen we af en gingen toen in een de struiken liggen omdat er een auto aankwam. Nadat de auto’s gepasserd waren gingen we verder lopen en bij een kruising rechtsaf. Na ongeveer 100 meter die weg te hebben gevolgd kwam m’n zus erachter dat ze haar telefoon niet meer had. En liepen we een kleine 200 meter terug naar de plek waar we in de bosjes waren gedoken. Daar konden wij het niet vinden. En hadden na de dropping bedacht dat ze die dus kwijt was geraakt toen ze ging plassen. Ze had een joggingsbroek aan, en die is dus dan uit haar zak gevallen. Nu elke keer dat iemand vraagt hoe ze haar telefoon was kwijtgeraakt zegt ze; ik ging plassen in een aardappel veld en daar ligt hij waarschijnlijk.