Hoe-raak-ik-met-hem-aan-de-praat???

Ja, dus ik ken een jongen en hij woont dicht bij mij. Soms kom ik hem tegen onderweg naar school en dat is best wel leuk! Alleen fietst hij vaak naast zijn ‘vrienden’ die zo stom doen! Volgens mij is het een lieve jongen, maar mijn vriendinnen vinden hem maar niets.

Maar goed… Tijdje geleden heb ik hem een vriendenverzoek verstuurd naar hem en hij accepteerde die! Volgens mij is dat goed toch? Soms heb ik ook oogcontact met hem en hij is zo super HOTT! :flushed:
Nu weet ik niet hoe ik een gesprek moet starten met hem, omdat ik gewoon niet durf!

Stel dat ik afgewezen word? Dat wil ik niet nogmaals! Ik ben 3 maanden geleden ook al afgewezen door iemand en dat deed gewoon veel pijn! :frowning_face:

Dit wil ik zeker niet meer opnieuw laten gebeuren, maar er moet toch iets zijn om met hem aan de praat te komen? Of moet ik maar wachten tot hij een berichtje stuurt? Btw; ik heb nog nooit met hem gepraat… Het overkwam mij ineens, omdat ik hem vaak zie enzo.

Dit kan in het algemene topic :slightly_smiling_face: daar staan tips en kun je sneller antwoord krijgen

Oh, okee :slightly_smiling_face: