Hoe raak ik hem kwijt?

Maanden geleden voegde een jongen mij toe op hyves.
Ik kende hem niet, maar wist dat hij bij ons op school zit, dus ik accepteerde hem. Nu een week geleden begon hij opeens te praten op hyves. Hij vroeg om mijn msn, die heb ik hem gegeven. Toen op msn vroeg hij of ik naar een festival in de buurt ging. Ik ging niet, want het was kermis in mijn dorp. Ik dus die dag naar de kermis, was die gast daar ook. Hij zag mij en zei niets. De volgende dag ging logde ik in op hyves. Zag ik een krabbel van hem.
Er stond in dat hij mij gezien had en dat hij me dankbaar was dat ik hem verteld had over die kermis. Met superveel kusjes.
Daarna zat hij weer op msn te praten. Hij wil heel mijn agenda weten en komen kijken bij alles wat ik ga doen.

Gisteren zei hij op msn dat hij me leuk vindt. Ik zei dat ik het raar vond, want hij kent me niet eens. Hij was het er mee eens en vond dat we elkaar maar moeten leren kennen. Nu zit hij mij te pushen dingen te vragen over hem.
Ik wil echt niets met hem, ik vind hem niet leuk, nooit niet.
Hoe zeg ik dat en beetje normaal

Haha, herkenbaar.
Jongens hebben soms echt een enorm bord voor hun kop en zien niet in dat je hen niks vind.
Zeg gewoon dat je geen gevoelens voor hem hebt.
Gewoon, kort, geen stille hints, begrijpen ze toch niet. ;p

Block hem, verwijder hem als vriend en klaar ben je met hem.
Als hij je keuzes niet accepteert dan maar zo toch? :slightly_smiling_face:

Msn —> “Offline weergeven voor deze persoon” + delete knop.

En anders uitleggen dat jij er geen behoefte aan hebt.

Gewoon zeggen dat je hem niet leuk vind? En hem idd gwn blocken of verwijderen op msn en hyves. Kan hij iig niet meer zien dat je online bent (aa)’

Zeg gewoon dat jij hem niet leuk vindt omdat je hem helemaal niet kent, en dat je hem ook niet beter wil leren kennen. Daarna kun je hem blokken op msn en verwijderen op hyves. En je bent van hem af :'D

helaas herkenbaar.

Gewoon hard zeggen dat je hem niet leuk vindt.
Oké ik geef toe ik kan het ook niet :wink:

‘Hoe kom ik van je af?’ :smirk:

Heb ik ook gehad, ik heb gezegd: (na een paar maanden pas gedurfd)
“Ik weet dat het niets zal worden tussen ons. Dus als ik jou was zou ik proberen om een meisje te vinden die wél interesse in jou heeft, want hier schiet je niets mee op. Sorry.”

Nu hoor ik niets meer van hem. =)

Maar mensen, hoe doe je het dan als je diegene elke dag ziet? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Gewoon blokken kan wel, maar dan begint hij in real life weer te praten…

dan moet je het hem zeggen, ok t is misschien moeilijk maar als je eerlijk bent dan weet hij tenminste waar hij aan toe is ^