Hoe psycho ben jij?

Doe de test hier: Psychopath Night test and game- Channel 4
De test is wel in het Engels. Ik had 39%

24%. Heb aan het eind overal Prefer Not To Say ingevuld omdat die Kevin Dutton zo eng keek op de foto :’)

Had btw wel hoger verwacht :’)

24%

Goh, ik spoor toch wél :grinning:

30% Uh, thanks?

Vertaalt: ‘U bent warm en empathisch met een verhoogd bewustzijn van sociale verantwoordelijkheid en een sterk gevoel van geweten. U willen zorgvuldig wegen de voors en tegens van een situatie voordat u handelen en over het algemeen afkerig zijn te nemen van risico’s. U bent zeer een ‘mensen persoon’ en afkeer van conflict. ‘Do tot anderen…’ zijn uw sleutelwoorden. Maar, hoewel u vermijden kwetsen van anderen, die woont op het hogere eind van het psychopathische spectrum niet zou kunnen worden zo attent, dus blijf waakzaam om te voorkomen dat onnodig gekwetst.’

27%

Valt wel mee (:

Ik had 33%

52% … Oké haha.
Though your conscience is in the right place you also have a pragmatic streak and generally aren’t afraid to do your own dirty work! You’re no shrinking violet - but no daredevil either. You generally have little trouble seeing things from another person’s perspective but, at the same time, are no pushover. ‘Everything in moderation – including moderation’ might sum up your approach to life.
Al klopt dit wel redelijk

30% haha

42% :")

Nu ga ik heeeeel psycho doen :’)

82% HAHAHA IK WIN

73%

vertaling:
U kunt het hard spelen met de beste van hen! Je weet wat je wilt en bent niet bang om te gaan voor het - zelfs als dat betekent dat het buigen van de regels af en toe en zetten een paar neuzen uit zijn voegen op de weg. Niets fazes u. Je bent daadkrachtig, zelfverzekerd en vrijwel overal voor in. U bent een ‘middel-naar-een-end’ persoon. Voor u, het is niet per se een kwestie van goed of fout, maar van wat er wordt de klus te klaren. ‘Bring it on’ is de mantra, maar om te helpen mensen om je heen houden hun hoofden, je moet leren een aantal trucs om u te helpen temperen uw zelf-bevredigend neigingen …

Oh…ik vrees dat ik me zorgen moet maken of mijn leven moet verbeteren…

Hahaha ik vind zulke dingen altijd heel interessant om te lezen…:slightly_smiling_face:

15 % :’)

You are warm and empathic with a heightened awareness of social responsibility and a strong sense of conscience. You like to carefully weigh up the pros and cons of a situation before you act and are generally averse to taking risks. You are very much a ‘people person’ and dislike conflict. ‘Do unto others…’ are your watchwords. But, although you avoid hurting others, those residing at the higher end of the psychopathic spectrum might not be as considerate, so stay vigilant to avoid being hurt unnecessarily.

Waaattt!! :flushed:

You can play hardball with the best of them! You know what you want and are not afraid to go for it – even if it means bending the rules occasionally and putting a few noses out of joint on the way. Nothing fazes you. You are decisive, self-confident and pretty much up for anything. You are a ‘means-to-an-end’ person. For you, it’s not necessarily a matter of right or wrong, but of what gets the job done. ‘Bring it on’ is your mantra, but to help those around you keep their heads, you should learn some tricks to help you temper your self-satisfying tendencies…

het klopt wel eigenlijk

Dit dus

Wat hebben jullie hoge scores, haha xD Ik voel me echt een mietje nu lol